Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی گفت: علاقه‌مندان به ارسال آثار در کنفرانس بین‌المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی تا ۳۰دی‌ماه مهلت‌دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسین گودرزی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه گفتمان سازی مهم‌ترین تأثیر در ایجاد و ترویج ادبیات جامعه دارد، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری کنفرانس بین‌المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی، گفتمان سازی با توسعه ادبیات فقهی و واقعیت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس سه موضوع از پیش تعیین‌شده کمیسیون‌ها تشکیل خواهد شد و در آنجا به بحث و بررسی مباحث خواهند پرداخت که در اکثر کمیسیون‌ها موضوع فقه و واقعیت جامعه و پشتیبانی فقه از قانون و مباحث تاریخی انجام خواهد گرفت.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی درباره موضوعات مقاله در این کنفرانس، تصریح کرد: به علت تخصصی بودن محورهای کنفرانس بخشی از کار به فضلا و صاحب‌نظران سپرده‌شده است و بخشی در فراخوان نیمه عمومی مراکز تخصصی علمی پژوهشی حوزه و دانشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هر کمیسیون در کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون سه تا پنج نشست تخصصی برگزار می‌کنند، عنوان کرد: ویژه‌نامه‌هایی با موضوعیت کنفرانس در حال انتشار است و چندین اثر با موضوعیت روش اجتهادی و علمی و پژوهشی رونمایی خواهد شد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی یادآور شد: دبیرخانه این کنفرانس در قم، خیابان سمیه، 20 متری شهید رجایی، بین کوچه چهارم و ششم، پلاک 78 واقع‌شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی علاقه‌مندان فرصت دارند چکیده مقالات خود را تا 15 آبان ماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند و همچنین مهلت پایانی ارسال نسخه اصلی مقالات نیز 30 دی‌ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور