Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدواریم با انجام فرآیند ارزیابی، نقاط قابل بهبود را به خوبی شناسایی و در جهت بهبود آن گام های موثری را برداریم.

امیدواریم با انجام فرآیند ارزیابی، نقاط قابل بهبود را به خوبی شناسایی و در جهت بهبود آن گام های موثری را برداریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین اختتامیه فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر که در مجتمع برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: جلسات متعددی که در این فرآیند برگزار شد، فضای یادگیری بسیار مناسبی را برای تمامی کارکنان و مدیران مجتمع در رابطه با مدیریت دارایی فیزیکی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افزایش سطح یادگیری کارکنان در این بازه زمانی حضور تیم ارزیابان، در حوزه های مختلفی بوده و سوالات و ارزیابی هایی که انجام شد، سطح تحمل همکاران را افزایش داده است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی باید از این جایگاهی که اکنون قرار دارد ارزش‌آفرین‌تر و این ارزش‌آفرینی را برای زیرمجموعه به دنبال داشته باشد و این مهم یکی از اهداف اصلی ارزیابی به شمار می رود.
حسنی در ادامه تصریح کرد: نتایج ارزیابی حاکی از آن است که پتانسیل‌های بالقوه و بسیار مناسبی در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی وجود دارد ولی برای این که این مهم، به فعل درآمده و به آحاد سازمان تسری یابد و برای رسیدن به نتیجه نهایی، کارهای بسیار زیادی وجود دارد که باید انجام شود.
وی در ادامه به حوزه منابع انسانی در مجتمع اشاره کرد و گفت: منابع انسانی باید در مجتمع رشد و توسعه یافته و در این مسیر، کارهای بسیار زیادی انجام شود.
حسنی افزود: برای اینکه ریسک‌های‌مان را در ابعاد مختلف شناسایی و بر مبنای شناخت آن اقدامات بعدی را انجام داده و به نتایج دلخواه دست یابیم، باید بیشتر تلاش کنیم.
وی در پایان به مشارکت بالای کارکنان در پالایشگاه دوم اشاره کرد و عنوان داشت: مشارکت کارکنان در سازمان یک نعمت بسیار بزرگ است و همواره باید از این نعمات که در سازمان جاری است، به طور شایسته استفاده کنیم.
گفتنی است، آیین اختتامیه فرآیند ارزیابی مجتمع گاز پارس جنوبی، در بازه زمانی ۴ روزه، با حضور اعضای تیم ارزیابان، مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع پایان یافت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، هواشناسی که پیشتر هشدار سطح زرد صادر کرده بود با بررسی نقشه‌های جدید، اعلام کرد از صبح شنبه در نیمه_جنوبی استان رگبار و رعد و برق و باد لحظه‌ای شدید را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام کارشناسان هواشناسی، بارش‌ها از شمال و شمال غرب آغاز می‌شود و شدت بارش‌ها در مرکز و جنوب استان خواهد بود
در اسفراین و صفی آباد بارش‌ها به صورت رگباری با احتمال تگرگ همراه خواهد بود.
وزش باد لحظه­‌ای نسبتا ­شدید، بارش باران، در بعضی از ساعت‌ها رگبار­باران­ و رعدوبرق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ (نیمه جنوبی استان)، مه خواهد بود.
اغلب نقاط بویژه نیمه جنوبی استان شامل شهرستان‌های شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد، گرمه و جاجرم، و بخش‌هایی از بجنورد
اثر مخاطرات: کاهش­ دید، لغزندگی جاده ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان­آب، سیلابی شدن مسیل­ها، خسارت به سازه ­های موقت. کاهش ۴ تا ۶ درجه ­ای دمای بیشینه روز شنبه را به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود