Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: امکانات و زيرساخت هاي ارتباطي ايجاد شده در مرزهاي شلمچه و چذابه توسط ستاد اربعين، امسال نسبت به اربعين پارسال از نظر شاخص هاي کيفي و ظرفيت سه برابر افزايش يافته است.

به گزارش ايرنا محمدجواد آذري جهرمي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: مناطق مرزي چذابه و شلمچه به خوبي زيرپوشش اينترنت واي فاي قرار گرفته و ارتباط خطوط تلفن هاي همراه نيز تقويت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير ارتباطات بيان کرد: اکنون در داخل کشور در اين زمينه با مشکلي روبه رو نيستيم و با وجود تلاش صورت گرفته در زمينه تقويت خطوط تلفن همراه در نجف و کربلا اقدامي را از سوي کشور عراق شاهد نبوديم.
وي گفت: اگر در روزهاي آتي مجوز لازم صادر شود شرکت هاي ايراني و عراقي خدمات لازم را در اختيار زائران اربعين قرار مي دهند.
آذري جهرمي ادامه داد:از نظر تعرفه هنوز تغيير چنداني نداشته ايم چرا که طرف عراقي اقدامات متقابل را انجام نداده است.
وي بيان کرد: تعرفه مکالمات در عراق وابسته به اپراتورهاي عراقي است اما پيش از اين ايام از کشور عراق درخواست کرديم که حاضريم نصف اين تعرفه را پرداخت کنيم تا خدماتي را به زائران ارائه داده باشيم اما هنوز همکاري لازم را در اين زمينه با ما نداشته اند.
وي بيان کرد: اکنون پيشرفت پروژه ها مطلوب نبوده چرا که در نقاطي که سايت هاي ما در حال نصب است زيرساخت هاي برق وجود ندارد و اين امر روند کار ما را کند کرده است.
آذري جهرمي بيان کرد: همچنين در تامين اعتبارات تا اندازه اي با مشکل روبه رو بوديم و اميد است به زودي اين اعتبارات تامين شود.
وزير ارتباطات همچنين گفت: 110 ميليارد ريال براي تقويت خطوط ارتباطي مناطق شمالي خوزستان اختصاص يافت.
وي ادامه داد:مردم خوزستان سال ها است که از ضعف خطوط ارتباطي رنج مي برند و به همين جهت حدود 110 ميليارد ريال اعتبار براي تقويت پوشش تلفن هاي همراه و تلفن ثابت در شمال خوزستان پيش بيني شده است.
وي گفت:اين اعتبار براي برطرف کردن مشکلات ارتباطي مناطق شمالي خوزستان از جمله لالي و انديکا که از لحاظ زير ساخت هاي ارتباطي با مشکل روبه رو هستند هزينه خواهد شد.
محمد جواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات روز دوشنبه در سفر يک روزه به خوزستان از مرزهاي شلمچه و چذابه و امکانات خدمات رساني به زائران حسيني ديدن کرد.
انعقاد تفاهم نامه توليد گوشي تلفن همراه و تبلت کودکان و نوجوانان و نيز بهره برداري از پروژه سيماک (سيستم يکپارچه مديريت املاک کشور) از برنامه هاي سفر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به خوزستان است.
7152 / 6037 خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشاردهنده: عبدالحميد راجي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری درخصوص وضعیت جوی خوزستان در روز‌ها و ساعات آینده گفت: همانطور که انتظار می‌رفت با تاثیر سامانه بارشی شاهد بارش‌هایی در برخی مناطق استان بودیم.

وی افزود: بررسی امروز نقشه‌های پیش یابی همچنان نشان دهنده تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان است.

سبزه زاری ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق  و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته لالی با ۳۱.۴ و دهدز با ۱۲.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده اند و در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۵ وحداقل به ۲۱.۶  درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد