Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا افتخاری در گفت و گو با امتداد نیوز، گفت: برای دومین سال پیاپی با انعقاد تفاهم نامه بین معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، طرح کانون مدرسه در مدارس فارس به اجرا در می آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: تاکنون همکاری های خوبی بین آموزش و پرورش و کانون وجود داشته است که با انعقاد این تفاهم نامه  نیز همکاری و تعامل  بیشتری برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزشی غیر مستقیم به دانش آموزان بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای چشم انداز، مأموریت ها و اهداف خود نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در ۶ ماده تنظیم شده است و در آن برنامه های اجرایی متناسب با امکانات و قابلیت های طرف های تفاهم نامه تهیه و برای اجرا به ادارات آموزش و پرورش ارسال می شود، گفت: این طرح برای دومین سالی است که اجرا می شود  و تا کنون ۵۳۵۰ دانش آموز پایه دوم تا ششم ابتدایی در ۱۸۴ مدرسه استان تحت پوشش قرار گرفته اند و در سال جدید نیز از هر شهرستان و منطقه استان  ۲ مدرسه پسرانه و ۲ مدرسه دخترانه تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در خصوص اهداف انعقاد این تفاهم نامه گفت: ترویج و گسترش شیوه های مطالعه، بهره مندی عموم کودکان از خدمات و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تبادل دانش و تجارب مربیان و معلمان و دستیابی به مطلوب ترین و خلاقانه ترین شیوه ها از جمله این اهداف هستند.

افتخاری درخصوص تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این تفاهم نامه یادآور شد: کانون متعهد می شود طی سال تحصیلی جاری طرح کانون مدرسه را در تمامی مراکز فرهنگی و هنری کانون و مدارس برای دانش آموزان  پایه های دوم تا ششم ابتدایی به اجرا در آورد.

وی گفت: حضور مربیان فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز سیار روستایی و شهری در مدارس، فراهم ساختن زمینه آموزش شیوه های اثر بخش و خلاقانه فعالیت با کودکان به معلمان، انعکاس آثار منتخب دانش آموزان در رشته های فرهنگی، هنری و ادبی در پرتال کودک، اختصاص تخفیف خرید کتاب برای دانش آموزان و کتابخانه های مدارس روستایی و عشایری با ۳۵ درصد و برای دانش آموزان و کتابخانه های مدارس شهری با ۲۵ درصد تخفیف در قالب برپایی نمایشگاه های کتاب در مدارس، از جمله تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این تفاهم نامه است.

true برچسب ها : تفاهم نامه شیراز کانون پرورش فکری فارس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی