Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پدیده مشهد می‌گوید پیش از بازی مقابل فولاد در ورزشگاه اما رضا (ع) هیچ تمرینی روی چمن این ورزشگاه نداشتند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم از ظریفت‌های سخت افزاری ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده کنیم. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی شایسته، به بهترین شکل از این پتانسیل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد از بهترین تیم‌های لیگ‌برتر است که کادرفنی خوبی دارد. بعد از شکست ناگهانی مقابل سپیدرود، تمرینات خوبی داشتیم و سعی می‌کنیم فردا پیروز میدان شویم که در بالای جدول حضور داشته باشیم. با تمرکز و تلاش سعی می‌کنیم، خلاء‌های موجود را پر کنیم. 

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم در بین تیم‌های بالای جدول بمانیم و با انگیزه و تلاشی که بازیکنان دارند، رسیدن به این موضوع کار سختی نیست. البته با موانعی هم مواجه هستیم، چون مصدومان زیادی داریم. خانزاده از شکستگی مچ دست رنج می‌برد. پای معین عباسیان هم در حین تمرین در چاله فرو رفت و مصدوم شد. مهربان، مردامند و گرامی را هم به همین دلیل نداریم. فردا از بازیکنان جوان‌مان استفاده می‌کنیم تا آن‌ها با تمرکز کامل خلاء بازیکنان مصدوم را پوشش بدهند. تلاش‌مان بر این است که نشان دهیم یک تیم کامل هستیم.

سرمربی پدیده مشهد درباره برگزاری این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) در حالی که این تیم حتی یک جلسه تمرین هم در زمین این ورزشگاه نداشته است، گفت: در چمن ورزشگاه تمرین نداشتیم ولی امروز توانستیم بازدیدی از ورزشگاه داشته باشیم تا بازیکنان در اولین بازی محو استادیوم نشوند. 

او درباره شکست سیاه جامگان در نخستین میزبانی خود در ورزشگاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برای سیاه جامگان هم تمرین نکردن در ورزشگاه مشکل‌ساز شد. این تیم مقابل رقیب خود غافلگیر شد. بهتر بود یکی، دو ساعت در این زمین بازی می‌کردیم. شروع بازی ما با فولاد است و آن‌ها هم اولین بازی خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند. برتری ما نسبت به فولاد حضور تماشاگر است که آن‌ها هم در حد خود تماشاگر دارند. بازدید از ورزشگاه ما را از فولاد جلوتر انداخت. برای استفاده از چمن، زودتر وارد زمین می‌شویم و بدن‌های‌مان را گرم می‌کنیم.

مهاجری درباره محرومان تیمش گفت: محروم نداریم ولی مصدوم داریم. دو کارته هم زیاد داریم. در بازی با ذوب آهن داور کارت‌های زیادی داد. اگر کسی بازی را ببیند فکر می‌کند در بازی قتل شده است؛ در حالی که برخوردی وجود نداشت.

سرمربی پدیده مشهد درباره غیبت سیروس پورموسوی برای هدایت فولاد در برابر پدیده گفت: فولاد یک باشگاه حرفه‌یی لیگ برتر است. هر جا لازم بود تیمی را مثال بزنم فولاد را نشان دادم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که سرمربی تیم به مشهد نیامده است اما فولاد فردا در بحث فنی با تمام قدرت بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی به دلیل مشکل با باشگاه فولاد خوزستان، این تیم را در مشهد همراهی نمی‌کند و در نشست خبری هم کسی از باشگاه فولاد حاضر نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها