Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - باد شدید در تالش موجب آتش سوزی در نهالستان، قطع موقت آب و برق و ریزش محصول باغ های کیوی در تالش شد.

چنگیز شکوری بخشدار مرکزی تالش شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر باد شدید، بخشی از نهالستان شفارود طولارود این شهرستان دچار آتش سوزی شده بود که با تلاش نیروهای بومی و امدادی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی درمانی بخشدار اسالم تالش نیز از قطع آب و برق در قسمت هایی از این بخش، به علت شکسته شدن و افتادن چندین درخت در اثر وزش باد شدید خبر داد.
وی بیان کرد: 15 تیم از کارکنان اداره برق، در مناطق مختلف بخش اسالم برای برقراری جریان برق تلاش می کنند.
سیروس هدایت نژاد رئیس اداره برق تالش نیز بیان کرد: شدت باد موجب قطع برق در بسیاری از روستاها شده است اما عوامل این اداره، بدون وقفه برای برقراری مجدد جریان برق تلاش می کنند.
مدیر جهاد کشاورزی تالش نیز از ریزش محصول باغ های کیوی در این شهرستان و وارد آمدن خسارت جدی به باغداران خبر داد.
سید علی موسوی گفت: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده بر باغ های کیوی به دست نیامده است، اما شدت باد باعث ریزش محصول نارس کیوی به ویژه در منطقه جوکندان شده است و احتمال افزایش خسارت ها وجود دارد.
باد شدید که سرعت آن در تالش تا 70 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده، موجب شکسته شدن درخت ها، گرد و خاک و کاهش دید افقی شده است و ستاد مدیریت بحران این شهرستان با آمادگی کامل، گزارش های مردمی در خصوص خسارت های باد را پیگیری می کند.
ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوای این شهرستان هنگام ارسال خبر را 27 درجه سانتیگراد، سرعت وزش باد را 24 کیلومتر در ساعت، رطوبت هوا را 31 درصد اعلام و وضعیت هوای آن را برای شبانه روز آینده، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن‬ ظهر‬ سه‬ شنبه‬ در مراسم گرامیداشت روز معلم شهرستان تالش اظهار‬ کرد: معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان‌ها ثبت می‌‏کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین‌‬ ‏انداز می‌گرداند.

مؤذن با اشاره به جایگاه و رسالت معلم بر لزوم تبیین و تفسیر بیانات رهبری درباره معلمان تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیر ساخت کشور را می‌سازد و برای دستیابی به توسعه متوازن باید به آموزش و پرورش توانمند با معلمان اندیشمند توجه ویژه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان تالش تصریح کرد: معلمان قشر خستگی ناپذیر، دلسوز، پرتلاش و مایه افتخار جامعه هستند و از معلمان به عنوان قشری فرهیخته و امانت‌دار آینده سازان کشور برای فردایی بهتر یاد می‌شود، مردان و زنانی که با تعلیم و تربیت فرزندان برومند میهن اسلامی ما، آنان را برای حضور در جامعه و تلاش برای پیشرفت و آبادانی کشور آماده می‌سازند.

کد خبر 6099281

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران