Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارشی که خبرگزاری تسینم منتشر کرده است سپاه پاسداران 6 نفر از اعضای اصلی عرفان حلقه را در استان البرز بازداشت کرده است

ایران آنلاین / در گزارش این خبرگزاری آمده است: ۶ نفر از مسترهای عرفانِ حلقه محمدعلی طاهری در کرج به همت نیروهای اطلاعات سپاه استان البرز دستگیر شدند.

این گزارش می افزاید که افراد مذکور  مدت‌ها در حال تبلیغات فرقه غیرقانونی خود در سطح استان البرز بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه امام‌حسن مجتبی (ع) استان البرز مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش ذکر شده است که این افراد سابقه دستگیری در موارد مختلف را داشته و با قید تعهد و ضمانت آزاد شده بودند. یکی از این افراد با  بی‌بی‌سی فارسی در ارتباط بوده است. رسیدگی به جرائم این 6 نفر در حال سیر مراحل قضایی است.

روز گذشته وکیل محمد علی طاهری رئیس عرفان حلقه از نقض حکم اعدام او مراجع بالای قضایی خبر داد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در چارچوب عملیات هماهنگ نیرو‌های سازمان اطلاعات (میت) و پلیس موسوم به "عملیات بوزدوغان-۳۴ " در ۱۲ استان بازداشت شده اند.
دو روز قبل نیز هشت مظنون داعشی به همراه مقادیر زیادی مواد شیمیایی کاربردی در ساخت بمب، در منطقه بیکُز استانبول بازداشت شده بودند.
به گفته یرلی کایا این افراد قصد داشتند در روز جهانی کارگر دست به عملیات تروریستی بزنند.
در ۱۱ماه گذشته در هزار و ۳۵۷ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، سه هزار و ۲۳۰مظنون داعشی بازداشت، ۷۰۳ بازداشتی زندانی و ۶۱۹ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد بقیه مظنونان نیز ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا