Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاشانی‌حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به کاهش دید افقی و بروز گرد و غبار در کشور عراق، به خبر سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر لغو پروازهای ایران به عراق و عتبات فعلاً در روز جاری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کاهش دید افقی موجب بروز تأخیر در پرواز ایرلاین‌ها به مقاصد نجف و بغداد شده است، افزود: از صبح امروز که پروازهای عتبات انجام نشده است، تلاش کردیم از مسافران پذیرایی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در فرودگاه امام خمینی (ره) فضای سالن‌های ترانزیت و انتظار را برای استراحت مسافران آماده و موکت کرده‌ایم، پتو به‌اندازه کافی در اختیار مسافران قرار گرفته و وسایل پذیرایی در حد توان فراهم شده است.

کاشانی‌حیدری بیان کرد: امور رفاهی برای زائران اربعین حسینی در حد توان انجام شده است و شرکت‌های هواپیمایی هم منتظر برطرف شدن گرد و غبار برای انجام پروازها هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی هم مقدمات پذیرایی از مسافران خود را فراهم کرده‌اند، گفت:‌ بروز تأخیر در پرواز زائران موجب ناراحتی خاطر آن‌ها شده است که تلاش می‌کنیم از آن‌ها دلجویی شود ولی به‌هرحال بروز تأخیر به دلیل شرایط نامناسب جوی است و در حیطه اختیار ایرلاین‌ها نیست.

سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه بیشترین پروازهای امروز مربوط به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است، افزود:‌ منتظر بروز شرایط مناسب جوی در عراق هستیم.

به گزارش فارس، امروز به دلیل بروز گرد و غبار و کاهش دید افقی در عراق، تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به عراق لغو شد؛ با توجه شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های نجف و بغداد، زائران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، با شرکت‌های هواپیمایی و همچنین شماره تلفن 096330 تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند