Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در اعتراض به مشکلات مالی خود حاضر نشدند آخرین جلسه تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر را برگزار کنند و حتی از رفتن به اردو هم خودداری کردند.

جالب اینجاست حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت چشم خود را روی تمام این اتفاق ها بسته است و بنا بر دلایل مختلف حاضر نیست کوچک ترین گامی برای رفع مشکلات بازیکنان نفت بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این امر صدای اعتراض حمید درخشان را هم بلند کرده است و او  به بازیکنانش برای تمرین نکردن و اردو نرفتن حق می دهد.

طبق اعلام یک منبع موثق بازیکنان و کادرفنی نفت فردا (سه شنبه) در محل تمرین این تیم حاضر می شوند و نکته تاسف بار این است که آن ها می خواهند برای تهیه ناهار و اجاره اتوبوس برای رفتن سمت ورزشگاه آزادی نفری ۳۵ هزار تومان از جیبشان هزینه کنند.

بدون شک بروز این اتفاق در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر یک فاجعه محسوب می شود و بیش از پیش مدیریت باشگاه نفت را زیر سوال می برد.

جهانیان که حتی توانایی پرداخت هزینه های ابتدایی تیمش برای یک بازی لیگ برتر را ندارد می خواهد در کمتر از هفت روز تکلیف بدهی حدود ۲۰ میلیاردی تومانی نفت را مشخص کند که این امر بیشتر یک ادعا است و به طور کامل  واضح است که مالک باشگاه نفت در صورت تداوم این روند نمی تواند حتی یک دهم این بدهی را هم تسویه نمی کند.  

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت