Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکانی ها 6 هفته متوالی است که پیروز می شوند و این امر کار را برای سپاهان بسیار سخت خواهد کرد. سپاهان علیرغم تمام نتایج بدی که کسب کرده در خانه شکستی نداشته است.

طرفداری- در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

هفته یازدهم لیگ برتر خلیج فارس
سپاهان-پیکان
سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت 16:45
ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داوران: رضا عادل – رضا سخندان – جعفر مهاجر – حسین زمانی – ناظر: محمدرضا فلاح

پیش بازی

مصاف تیم های پیکان و سپاهان در هفته یازدهم دو تمایز عمده برای هر یک از مربیان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید جلالی می خواهد با برد سپاهان صدر جدول را از آن خود کند اما کرانچار تلاش می کند تا با پیروزی در این بازی بار دیگر اعتماد مدیران سپاهان را با خود همراه سازد.

پیکان مجید جلالی در لیگ هفدهم کاملاً نونوار شده و به عنوان یک مدعی برای قهرمانی قد علم کرده است.  عملکرد خارج از خانه شاگردان مجید جلالی را می توان به دو زمان تقسیم کرد. تا قبل از هفته ششم آن ها در هر دو دیدار خارج از خانه خود شکست خوردند اما با اوج گیری پیکان آن ها پرسپولیس مدعی را در تهران 1-0 زمین گیر کردند و سیاه جامگان را با حساب 2 بر 1 از میان برداشتند. پیکانی ها 6 هفته متوالی است که پیروز می شوند و این امر کار را برای سپاهان بسیار سخت خواهد کرد.

سپاهان علیرغم تمام نتایج بدی که کسب کرده در خانه شکست نداشته است. آن ها از 5 دیدار خانگی خود 4 تساوی و 1 برد کسب کرده اند. اما حال و روز سپاهان کرانچار حداقل در جدول رده بندی تعریفی ندارد. آن ها در 10 بازی گذشته خود فقط 2 برد کسب کرده اند و با 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند. هر لغزش دیگری از سوی سپاهان باعث می شود تا این تیم بیشتر و بیشتر در بحران قعرنشینی فرو رود. کرانچار هم می داند که بعد از 10 هفته، دیگر مدیران سپاهان سخت به او اعتماد خواهند کرد.

تقابل دو تیم

نکات بازی

تیم پیکان در چهار مصاف قبلی با سپاهان نتوانسته پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

کنفرانس خبری قبل از بازی

مجید جلالی: جلوی بی‌ بند و باری مالی در فوتبال ایران باید یک زمانی گرفته می‌ شد

زلاتکو کرانچار: پیکان یک تیم بسیار سازمان یافته و منظم است؛ تفاوت ما و آن ها در نتایج است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در استان در هفته معلم
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان