Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:37:21 GMT

تردد 280 هزار زائر از مرز مهران

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۸۸۸۳

فرماندار مهران گفت: از اول صفر تاکنون ۲۸۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد ناصری اظهار داشت: تردد زوار در مرز مهران از روزهای قبل بیشتر شده و پیش بینی ها نشان از بالا رفتن حجم تردد زوار اربعین طی روزهای آینده دارد.


وی گفت: هم اکنون تردد در مرز به راحتی انجام می گیرد و مشکل خاصی مشاهده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصری با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زوار  با استفاده از موکب های برپا شده به خوبی انجام می شود، گفت: بیش از ۲۰۰ موکب در مهران برپا شده و در بحث غذا و اسکان خدمات رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: زائران بدون ویزا هم که در مرز حضور داشته اند به شهرهای خود برگشت داده شده اند.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه زائران بدون ویزا به مرز مهران مراجعه نکنند، اظهار داشت: مراجعه زائران بدون ویزا فقط باعث زحمت خود آنها می شود چراکه بلافاصله با اتوبوس های از قبل آماده شده به شهرهای دیگر برگشت داده می شوند. منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا

در ادامه اقدامات رژیم تل آویو علیه آژنس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) این رژیم قصد دارد مانع ورود کمیسر کل آنروا به فلسطین اشغالی شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که «موشه آربل»، وزیر امور داخلی کابینه نتانیاهو قصد دارد تا از اعطای ویزا به «فیلیپه لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برای سفر به سرزمین‌های اشغالی خودداری کند.

واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزهشکست رژیم صهیونیستی در اجماع سازی علیه آژانس امدادرسانی آنروا

 فیلیپ لازارینی، دو هفته پیش گفته بود که یک «تلاش بدخواهانه» برای پایان دادن به عملیات این آژانس در غزه وجود دارد.

لازارینی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها پیامدهای جدی برای صلح و امنیت بین المللی خواهد داشت، گفت: «اسرائیل به دنبال پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است و بارها درخواست برای ارسال کمک به شمال نوار غزه را رد کرده است».

آنروا بزرگ‌ترین بازوی سازمان ملل برای کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان به حساب می‌آید که در حوزه‌هایی نظیر ساخت و اداره مدارس، مراکز درمانی و سکونت‌گاه برای پناهجویان فعال است. شمار کارکنان این آژانس امروزه از 13 هزار نفر فراتر رفته و در حال حاضر هنوز حدود 3 هزار نفر از آنان در داخل نوار غزه به کمک‌رسانی مشغول هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳