Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:38:52 GMT

تقابل تجربه و جواني در شهرآورد شيرازي‌ها

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۰۱۸۹

تقابل تجربه و جواني در شهرآورد شيرازي‌ها

خبرگزاري آريا - در چارچوب هفته يازدهم ليگ دسته اول فوتبال دو تيم همشهري برق جديد فارس و فجر شهيد سپاسي به مصاف هم مي‌رود. به گزارش خبرگزاري تسنيم از شيراز، در چارچوب هفته يازدهم ليگ دسته اول فوتبال 14:15 روز چهارشنبه 10 آبان‌ماه دو تيم همشهري برق جديد فارس و فجر شهيد سپاسي به مصاف يکديگر مي‌روند. اين ديدار در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم برق جديد فارس تاکنون عملکرد قابل قبولي داشته است و اميد به تيم‌داري در ليگ برتر را در دل شيرازي‌ها زنده کرده است. اين تيم با وجود اينکه نخستين حضور خود را در ليگ دسته اول تجربه مي‌کند اما با عملکرد مناسب تاکنون در قامت يک مدعي ظاهر شود.
در مقابل تيم ريشه‌دار و باتجربه فجر شهيد سپاسي قرار دارد که تجربه حضور در ليگ برتر و قهرماني در جام حذفي را با خود به يدک مي‌کشد اما اين تيم در اين فصل آنطور که انتظار مي‌رفت حاضر نشده است.
برقي‌ها در 10 بازي گذشته 9 گل زده‌اند و در مقابل 4 گل دريافت کرده‌اند و همين خط دفاعي قوي سبب ترس حريفان از اين تيم تازه وارد شده است. تيم فجر شهيد سپاسي نيز در 10 بازي گذشته خود 7 گل زده و در مقابل 8 گل دريافت کرده است و برعکس تيم برق از خط دفاعي خوبي برخوردار نيست.
تيم برق جديد فارس در حال حاضر با 6 برد، 2 تساوي، 2 باخت و کسب 20 امتياز در رده سوم جدول قرار دارد. تيم فجر شهيد سپاسي نيز با 4 برد، 2 تساوي، 4 باخت و کسب 14 امتياز در رده دهم جدول قرار دارد. تيم‌هاي نفت مسجد سليمان و نساجي مازندران نيز در رده اول و دوم جدول قرار دارند.
نتايج قبلي تيم برق جديد فارس
شاگردان مهابادي در هفته نخست ليگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تيم مدعي و با تجربه ملوان بندرانزلي قرار گرفتند و با تک گلي که در دقيقه 35 بازي وارد دروازه آنها شد نتيجه اين ديدار را به ميزبان خود واگذار کردند.
تيم برق جديد فارس در هفته دوم در ديداري خانگي مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پايان با نتيجه يک بر صفر بر اين تيم غلبه کرد. در هفته سوم تيم برق جديد فارس مقابل شهرداري ماهشهر با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.
اين تيم در هفته چهارم رقابت‌ها يک بر صفر از سد شهرداري ماهشهر گذشت. شاگردان مهابادي در هفته پنجم نيز با نتيجه يک بر صفر اکسين البرز را پشت سرگذاشتند. نارنجي‌پوشان شيراز در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوي رسيدند.
شاگردان کمالي در هفته هفتم با نتيجه 2 بر يک از سد صباي قم گذشتند و در هفته هشتم نيز مقابل ماشين‌سازي تبريز يک بر صفر پيروز شدند. اين تيم در هفته نهم مقابل تيم مدعي بادران تهران 2 بر صفر پيروز شدند. در هفته دهم مقابل تيم نساجي به تساوي يک بر يک دست يافتند.
نتايج قبلي تيم فجر شهيد سپاسي
تيم فجر در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال در ديداري خانگي مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلي که اکبر صغيري در دقيقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتيجه را به تيم بادران تهران واگذار کرد.
تيم فجر در هفته دوم در ديداري خارج از خانه مقابل ماشين‌سازي تبريز به ميدان رفت و در روزي که قرعه شانس به نامش نبود با نتيجه 3 بر يک از اين تيم شکست خورد. تيم فجر در هفته سوم مقابل تيم مس رفسنجان يک بر صفر پيروز شد.
شاگردان کلانتري در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف نفت مسجد سليمان رفتند و در نهايت اين ديدار را با نتيجه يک بر صفر به حريف واگذار کردند. تيم فجر در هفته پنجم تيم شگفتي‌ساز هفته بود و بازي يک بر صفر باخته مقابل خونه به خونه را در دقايق پاياني 2 بر يک برد.
طلايي‌پوشان شيراز در هفته ششم مقابل ايران‌جوان بوشهر يک بر صفر پيروز شدند و در هفته هفتم مقابل تيم آلومينيوم اراک بدون گل به تساوي رسيدند.
شاگردان کلانتري در هفته هشتم مقابل تيم گل‌گهر سيرجان 2 بر يک تن به شکست دادند و در هفته نهم مقابل شهرداري ماهشهر بدون گل به تساوي رسيدند و در هفته دهم مقابل راه آهن تهران يک بر صفر پيروز شدند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان

الهلال در هفته بیست و نهم لیگ عربستان برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الهلال صدرنشین که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد یک پیروزی دیگر را در لیگ به دست آورد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

الهلال در این بازی خانگی با نتیجه سه بر یک برابر الفتح به پیروزی رسید.

برای تیم آبی پوش، میشل، نوس و علی البلیهی گلزنی کردند.

الهلال با پیروزی در این بازی ۸۸ امتیازی شد و اختلافش را با النصر رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی برگزار شده التعاون با یک گل ضمک را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان