Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:54:55 GMT

بخشودگی 3 تا 12 درصدی جریمه دیرکرد اقساط بانک

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۳۸۹۳

بخشودگی 3 تا 12 درصدی جریمه دیرکرد اقساط بانک

به گزارش ایرنا، روابط عمومی بانک مسکن روز سه شنبه به نقل از حسن ریحانی پور اعلام کرد: بخشش جریمه دیرکرد اقساط بانک مسکن در قالب 'طرح همت' اجرا می شود و مشتریان بدهکار به نسبت واریز بدهی عقب افتاده خود، شامل بخشش می شوند.
وی در خصوص تسهیلات اقشار خاص اعم از زلزله زدگان، روستایی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و طرح مسکن مهر نیز گفت: این دسته از مشتریان براساس نوع قرارداد در صورت واریز بدهی معوق خود به نسبت پرداختی ها، حسب مورد مشمول بخشودگی 6 تا 8 درصد جریمه متعلقه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریحانی پور ادامه داد: در صورت واریز نقدی تمام بدهی معوق در قراردادهای با جرایم تصاعدی تا 12 درصد بخشودگی جرایم به بدهکاران تعلق گرفته و در صورت واریز نقدی بخشی از بدهی معوقه این قبیل قراردادها با توجه به میزان واریزی 9 درصد بخشودگی اعمال می شود.
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه افزود: براساس طرح همت، چنانچه مشتری اقدام به واریز نقدی تمام بدهی معوق خود در سایر تسهیلات بانک مسکن نماید مشمول چهار درصد بخشودگی جریمه می شود و در صورتی که قسمتی از بدهی معوق خود را واریز کند با توجه به میزان واریزی از سه درصد بخشش بهره مند خواهد شد.
وی در پایان گفت: آن دسته از مشتریانی که فاقد بدهی معوق بوده و تا پایان طرح، بدهی معوق خود را به حساب بانک واریز نمایند می توانند بدون واریز 10 درصد از کل بدهی، نسبت به تغییر نام تسهیلات و انتقال سند مالکیت اقدام کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت هشت میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091862

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور