Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:35:46 GMT

ارائه وای‌فای رایگان به زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۴۶۷۸

ارائه وای‌فای رایگان به زائران اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بنابر اعلام همراه اول، با نزدیک‌شدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه ۲G، ۳G، ۴G خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه‌های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه‌ای را برای این مراسم در نظر دارد.

همراه اول برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی، در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن‌های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از دو برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه‌ها، کارشناسان، زائران را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در چهار پایانه مذکور، به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، وای‌فای رایگان همراه اول ارائه می‌شود استفاده از وای‌فای همراه اول با نام تجاری «وای‌فای اول»، از تاریخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکان همراه اول در چهار نقطه مرزی ایران رایگان است.

همراه اول اعلام کرد: قبل و بعد از تاریخ گفته شده، مشترکانی که در این نقاط از «وای‌فای اول» استفاده می‌کنند، چنانچه بسته اینترنت آنها دارای حجم رایگان وای‌فای اول باشد (بسته‌های ماهانه۱+۱، ۲+۲ و ۴+۴)، از حجم وای فای آنها و اگر بسته اینترنت آنها هدیه وای‌فای نداشته باشد، از حجم بسته آنها کسر می‌شود. همچنین مشترکانی که بسته اینترنت فعال ندارند، در صورت استفاده از وای‌فای اول در این نقاط (قبل و بعد از تاریخ مورد اشاره)، تعرفه آزاد برای آنها محاسبه می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود، مشترکان قبل از استفاده در تاریخ‌های غیررایگان، یک بسته اینترنت فعال کنند.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین‌الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه با تعرفه ویژه آماده کرده است.

بنابر اعلام همراه اول، روشن کردن گوشی تلفن‌همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.

انتهای پیام/ د

وای فای رایگان در اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند