Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ روح ا... وفاکیش گفت :معاون برنامه ریزی در این بازدید با برگزاری جلسه با کارکنان،از نزدیک وضعیت مالی و اداری همکاران این اداره را مورد بررسی قرار داد.

برخورداری پور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرزمرگان در این بازدید گفت : با توجه به شعار و نامگذاری سالجاری با عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال باید با برنامه ریزی منظم و منسجم و با همراهی و همدلی،آمادگی و زمینه های لازم را برای رفع مسائل بهتر فراهم و مهیا نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :با فراهم نمودن ابزار و امکانات ، شناخت اولویت های کاری ، اتخاذ تدابیر لازم در راستای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی و حفظ آمادگی برای مواجهه با مشکلات اقدامات موثری بعمل آورد.

لازم به ذکر است در پایان از عملکرد این اداره در خصوص فعالیت های صورت گرفته و انجام امور مربوطه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهر سازی هرمزگان، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مراد زاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه ۴ ساله شهرستان ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است، برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و ۳۲۴ واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر ۶۳۵ واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۳۸۵ نفر از متقاضیان آورده ۴۰ میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۶۵ نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر ۲ هزار و ۵۵۲ نفر تأیید نهایی شدند.

کد خبر 6094373

دیگر خبرها

  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند