Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@10:36:37 GMT

تیم فوتبال صبای قم حریف تیم مس کرمان شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۵۱۶۹

تیم فوتبال صبای قم حریف تیم مس کرمان شد

به گزارش امتداد نیوز، هفته دهم پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان فردا چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و تیم فوتبال صبای قم برای کسب دومین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل به دیدار تیم مس کرمان می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمانز عصر چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سلیمی کیای کرمان برگزار می‌شود و تیم صبای قم پس از کسب تساوی در بازی قبلی برابر شهرداری تبریز امیدوار است بتواند دومین پیروزی خود را باز هم در خارج از خانه جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال صبای قم در جدول رده بندی از ۱۰ بازی صاحب ۹ امتیاز است و در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است اما تیم مس کرمان از همین تعداد بازی ۱۵ امتیازی است و در رده هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار دارد و به دنبال راهیابی به رده‌های بالاتر است.

مس کرمان با توجه به این که فاصله زیادی تا جمع مدعیان ندارد به شدت نیازمند پیروزی بر صبای قم است و می‌خواهد با برد برابر صبا با رسیدن امتیاز این تیم به عدد ۱۸ تا رده چهارم جدول صعود کند اما شاگردان هومن افاضلی در صبای قم برای این بازی برنامه دارند و نمی‌خواهند از کرمان دست خالی به خانه بازگردند.

تیم فوتبال صبای قم هفته گذشته در دیدار خانگی برابر شهرداری تبریز در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد و پایین‌تر از خود در جدول تیم‌های آلومینیوم اراک، ایران جوان بوشهر، شهرداری تبریز و راه آهن تهران را می‌بیند اما فاصله ناچیز امتیازات در پایین جدول احتمال هر تغییری را ممکن نشان می‌دهد.

تیم فوتبال صبای قم در تنها بازی خود که با پیروزی پشت سر گذاشته، در تهران یک بر صفر راه آهن را شکست داده است و در بازی با مس کرمان بار دیگر می‌تواند از جهانگیر عسگری مهاجم خود که در بازی با شهرداری تبریز به دلیل محرومیت غایب بود استفاده کند.

true برچسب ها : تیم فوتبال صبای قم تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول فوتبال true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی