Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@22:29:20 GMT

محافظت اف۱۴ از هرکولس‌هایارتش

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۶۹۲۰

هواپیماهای سی‌ــ۱۳۰ نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با حمایت جنگنده‌های اف‌ــ۱۴ اقدام به بارریزی هوایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه اجرای هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگنده‌های رهگیر اف‌ــ14 به اجرای مأموریت گشت هوایی مسلح، رهگیری هواپیماهای دشمن فرضی و انجام مأموریت TOP COVER پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین جنگنده‌های اف‌ــ14 و میگ‌ــ29 با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را با موفقیت به اجرا گذاشتند. 

براساس این گزارش، در بخش دیگری از این رزمایش عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بسترهای امن شبکه‌های بی‌سیم و باسیم، انواع سامانه‌های تسهیلات پروازی و انواع سامانه‌های تاکتیکی مأموریت‌های ابلاغ‌شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

همچنین هواپیماهای ترابری سی‌ــ130 در ارتفاع متوسط و شرایط تهدید اقدام به بارریزی تاکتیکی با پشتیبانی هوایی هواپیمای اف14 کردند.

افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه‌زن و دورایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می‌گذارد.

منبع: تسنیم

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)



منبع:کانال اطلاع رسانی حمل و نقل هوایی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زاویه حیرت انگیز از قدرت تخریب پهپادهای بمب افکن (فیلم) ترسناک ترین صدا در هوانوردی (فیلم) ویژگی ترسناک بمب افکن ما فوق صوت سوخو 34 (فیلم)

دیگر خبرها

  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است