Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@14:37:08 GMT

هشدارنسبت به خریدکودهای تلگرامی!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۷۹۵۶

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تاکید کرد: بهره‌برداران، کود کشاورزی مورد نیاز خود را از شبکه‌های مجاز شرکت خدمات حمایتی تامین کنند که کیفیت بسیار بالایی دارد و به کودهای تلگرامی و پیامکی توجهی نکنند. ناطقان: حمید رسولی، اظهار کرد: برنامه ابلاغی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تامین دو میلیون و ۳۰۵ هزار تن انواع کودهای کشاورزی برای امسال بوده که شامل یک و نیم میلیون تن کود ازوته و ۵۲۵ هزار تن کود فسفاته و ۲۸۰ هزار تن کود پتاسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کود مورد مناسب کشت پاییزه حدود ۹۰۰ هزار تن است که باید در این سه گروه کودی تامین و تدارک شود و شرکت خدمات حمایتی آن را تهیه کرده و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.
وی با بیان این که از ۹۰۰ هزار تن کود تهیه شده برای کشت پاییزه بیش از ۷۵۰ هزار تن آن در شبکه قرار گرفته است، افزود: بیش از ۳۰۰ هزار تن از کود داخل شبکه خدمات حمایتی کشاورزی توسط کشاورزان خریداری شده است و در ۳۵۰۰ شبکه کارگزاری انواع کودهای باکیفیت مرغوب و به میزان کافی موجود است و در هیچ نقطه‌ای از کشور کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
قیمت کودهای کشاورزی افزایش نمی‌یابد
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی قیمت کودهای عرضه شده در سال جاری را تغییر نداده است و تا پایان امسال نیز هیچ افزایش قیمتی در این زمینه نداریم. به همه بهره‌برداران و کشاورزان توصیه می‌شود تا کود مورد نیاز خود را از شبکه مجاز شرکت خدمات حمایتی تامین کنند، چرا که این کودها در نظام جامع کنترل کیفی از ابتدای تولید مورد نظارت شدید قرار گرفته است و توصیه نمی‌شود از کودهایی استفاده کنند که در شبکه‌های اجتماعی و به صورت پیامکی تبلیغ می‌شود.
رسولی تصریح کرد: کودهای شبکه خدمات حمایتی بارها توسط بخش‌های ممیزی مختلف آزمایش شده و مورد بررسی قرار گرفته است که می‌توان به ارزیابی‌های مختلف از تولید تا مصرف آنها اشاره کرد و می‌توان به جرات گفت که همه کودهای عرضه شده از این طریق دارای ثبت مواد کودی است و این شرکت مجوز عرضه کودهایی که دارای مجوز نباشند را نمی‌دهد.
وی اظهار کرد: شبکه کنترل کیفی بسیار مناسبی وزارت جهاد کشاورزی برای تولید و عرضه کودهای کشاورزی راه‌اندازی کرده است و کودهایی که مجوز از موسسه خاک و آب ندارند و دارای ثبت مواد کودی نیستند اجازه عرضه به آنها داده نمی‌شود و به شدت با عرضه‌کنندگان کودهای غیرمجاز برخورد می‌شود؛ بنابراین در این زمینه از کشاورزان و بهره برداران می‌خواهیم تا ضمن تامین کودهای مناسب خود از طریق شبکه خدمات حمایتی کشاورزی متخلفان در این زمینه را به وزارت جهاد کشاورزی معرفی کنند تا با آنها برخورد شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: کودهای تلگرامی ، کودهای کشاورزی ، قیمت کود

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید

حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران نموده است، به‌گونه‌ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

او با تاکید بر اینکه با همه ظرفیت‌مان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: با شیب ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز گردیده بود و در ماه مبارک حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور می‌باشد.

او در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات‌اش دارد و برای این منظور حتما باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

 شیرزاد با بیان اینکه صادرکنندگان عدد وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک  تولیدنمایی هستیم.

شیرزاد گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید