Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@05:29:57 GMT

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۷۹۶۵

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس انتخاب شد

به گزارش امتداد نیوز از گنبدکاووس, مهدی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شرق استان گلستان در گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به اینکه اتفاقات گذشته انرژی زیادی را از تیم والیبال و مسئولان گرفته و از طرفی زمان برای این تیم بسیار مهم است, در حال حاضر ابراهیم بابایی, مربی سابق تیم والیبال, به عنوان سرمربی تیم والیبال گنبدکاووس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم والیبال گنبدکاووس با همان نام هاوش در مسابقات حضور پیدا می‌کند و این تیم فردا با پیکان تهران بازی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه والیبال گنبدکاووس افزود: این بازی فردا به میزبانی گنبدکاووس در سالن المپیک ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 5 هزار نفر تماشاچی داشته باشیم.

محمدی تصریح کرد: با تاکید استاندار گلستان, فرماندار ویژه گنبدکاووس و مدیرکل ورزش و جوانان استان و با توجه به اینکه اسپانسر قبلی به تعهدات فدراسیون و بازیکنان عمل نکرد و در جهت حفظ آبرو و حیثیت والیبال گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال کشور, این مسئولیت را عهده‌دار شدم و امید دارم بتوانیم نتایج خوبی را برای هواداران شهر و استان گلستان در مسابقات لیگ رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه والیبال گنبدکاووس تاکید کرد: چندین جلسه با کادر فنی, پیشکسوتان و هیئت مدیره برگزار کردیم و بنا داریم کادر فنی قوی را تشکیل دهیم تا انشالله موفقیت بیشتری تیم هاوش گنبدکاووس در نتایج بازی‌ها کسب کند.

محمدی همچنین در زمینه اشتغالزایی در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال و تحقق شعار سال, مجموعه هاوش با مشارکت گروه صنعتی گلرنگ, ۱۱۰ نفر از جوانان شهرستان را اشتغالزایی کرده و قرار است این مشارکت به مدت ۵ سال در گنبدکاووس انجام شود. در سال نخست, ۳ تا ۵ میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه‌گذاری خواهد شد که در سال‌های آتی این سرمایه گذاری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده