Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان غذا و دارو، بر ضرورت پایش فضای مجازی تاکید کرد و گفت: هر نامه‌ای که به غیر از منابع رسمی روابط عمومی سازمان غذا و دارو منتشر شود وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس محمد هاشمی ضمن تاکید بر قابلیتهای ویژه فناوری های نوین  بویژه در حوزه ارتباطات که به کیفیت و سرعت اطلاع رسانی افزوده است، اظهارداشت: دسترسی آسان و فراگیر به ابزار اطلاع رسانی نیازمند مراقبت های ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به نظر می رسد مهمترین ابزارکنترل و هدفمند سازی مدیوم های نوین در گام نخست ارتقاء فرهنگ استفاده آنها باشد که طبیعتا برای نیل به آن باید در پروسه زمانی تقریبا طولانی اقدامات فرهنگی مستمر صورت گیرد.

هاشمی همچنین با اشاره به ضرورت نظارت و پایش فضای بیکران مجازی، ادامه داد: تصور عدم کنترل و نظارت و دشواری آن  موجبات گستاخی و سوءاستفاده باصطلاح تفریحی و حتی هدفمند را برای هنجارشکنان و قانون گریزان فراهم می نماید.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حفظ امنیت و ایمنی فضای مجازی متولیان خود را دارد و حتما آنها دغدغه ها و چالش های این فضا را شناسایی و رصد کرده اند، افزود: همه جامعه متفق القول هستند که اهتمام بیشتر نسبت به این موضوع امری ضروری است.

وی به موضوع شایعه پراکنی ها در خصوص فرآورده های سلامت اشاره کرد و گفت: در ارتباط با نامه‌هایی که از سوی سازمان غذا و دارو برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر و در فضای مجازی منتشر می شود، ممکن است تصویر اصل نامه دستکاری شده آن باشد.

هاشمی تاکید کرد: روابط عمومی سازمان غذا و دارو تنها منبع انتشار صحت و سقم نامه‌های حوزه سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی است.

وی خاطر نشان کرد: هر نامه‌ای که به غیر از منابع رسمی روابط عمومی سازمان غذا و دارو منتشر شود وجاهت قانونی نداشته و مورد تایید این سازمان نخواهد بود. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت