Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده دلاور و انقلابی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر، مؤمن، انقلابی و ولایی جنابعالی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی شک همت و تلاش عالی آن مرحوم در تربیت فرزندی برومند، رشید، مخلص و برخوردار از معنویت، ایمان و عمل انقلابی که به تأسی از سیره‌ی پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مجاهدان فی سبیل الله، هم اکنون سرمایه‌ی عظیم انقلاب اسلامی و مایه مباهات ملت ایران نزد امت اسلامی و حمایت و همراهی رزمندگان جبهه مقاومت ضدصهیونیستم و تروریسم تکفیری به شمار می‌رود، ذخیره‌ای ارزشمند و باقی الصالحاتی است که ضامن درخشش و سربلندی آن عزیز به عرش پیوسته، در روز عقبی و دیوان الهی خواهد بود.

این مصیبت بزرگ را به جنابعالی، بیت معظم سلیمانی و آحاد مردم شریف استان شهیدپرور و ولایت مدار کرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه‌ی الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر داغدیدگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی