Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 20 گفت: اجرای طرح انتخابات شهردار مدرسه موجب ارتقاء آگاهی دانش آموزان، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری و شناخت بهتر شهر و شیوه های اداره آن می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 تهران، در مراسم انتخاب شهرداران مدارس با حضور در مدرسه الهام شریعت گفت: نوزدهمین دوره انتخاب شهرداران مدارس با مشارکت بیش از 5 هزار دانش آموز انجام شد و در نهایت 180 نفر به عنوان شهردار و معاونین در مدارس منتخب معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی ضمن خیر مقدم به حاضرین برای مشارکت در این فعالیت اجتماعی گفت: آشنائی با حقوق و تکالیف شهروندی و مشارکت اجتماعی از جمله برنامه های شاخص طرح شهردار مدرسه است که دانش آموزان را به شهروندانی قانونمند تبدیل می کند.

وی با بیان اینکه فعالیت شهرداری صرفا فعالیت خدماتی و عمرانی نیست بلکه بخش اعظم آن بسترسازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است ؛هدف از اجرای این طرح را ارتقاء آگاهی دانش آموزان، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری و شناخت بهتر شهر و شیوه های اداره آن برشمرد .

شهردار منطقه اظهار داشت: در این طرح دانش آموزان ضمن تمرین مشارکت جمعی با به عهده گرفتن وظایف مشخص مشارکتی با نظارت مسئولین مدرسه با فرایند برگزاری انتخابات ، حقوق و تکالیف شهروندی و مهارت های زندگی و سازمان های عهده دار امور شهر از دوران نوجوانی آشنا می شوند.

وی افزود: این طرح در 20 مدرسه مقطع متوسطه دوره اول انجام شد که در هر مدرسه یک نفر به عنوان شهردار و 8 نفر دیگر به عنوان معاونان همیاری تحصیلی، فرهنگی و پرورشی، امداد و نجات، نظارت و پیگیری، بهداشت و سلامت، تربیت بدنی، حمل و نقل و ترافیک و مشارکت محلی فعالیت می کنند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه از سوی اداره آموزش شهروندی این منطقه و با مشارکت آموزش و پرورش اجرا شد، گفت: مدارس حضرت عبدالعظیم(ع)، حکمت، خبره فرشچی، حبیب ابن مظاهر،شهید غفاری،امام حسن عسگری (ع)، حضرت معصومه (س)، شهادت، امیرکبیر، شهید منتظری، شهید مطهری، رسالت، محصص، رحمانی، کشاورزجود، نصیبه، یاران مهدی، سعادت ،معاد و الهام شریعت  از مدارس منتخب در سطح نواحی هفتگانه این منطقه برای این طرح بوده اند.

انتخابات شهرداران مدارس به صورت همزمان همراه با ویژه برنامه های متنوع نمایشی، آموزشی و هنری در مدارس منتخب برگزار شد که انتخاب شهردار مدرسه با حضور شهردار و مدیران منطقه 20 ، مدیر و مسئولین اداره آموزش و پرورش کهریزک و امام جمعه ،بخشدار و رئیس شورای روستای قلعه نو در مدرسه دخترانه الهام شریعت برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند