Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@16:33:13 GMT

جمع آوری بیش از 1000متکدی حرفه‌ای در سبزوار

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۰۵۱۶

جمع آوری بیش از 1000متکدی حرفه‌ای در سبزوار

معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری سبزوار گفت: در سه سال اخیر یک هزار و 183 متکدی از سطح شهر سبزوار جمع آوری شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بصیر سبزوار، حسین میردشتی امروز در جلسه ساماندهی متکدیان سبزوار با بیان اینکه در سه سال اخیر بیش از یک هزار و 183 متکدی از سطح شهر و اطراف کمربندی جمع آوری شده اند اظهارداشت: بسیاری از این افراد متکدیان حرفه ای هستند که از این راه مبالغ کلانی را به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ستاد جمه آوری نتدکدیان در سبزوار به صورت فعال حضور داشته و مجدانه این مسئولیت را انجام می دهد تصریح کرد: درآینده ای نه چندان دور سبزوار به عنوان شهر بدون گدا معرفی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه 18مورد آسیب در حوزه های اجتماعی توسط شورای عالی اجتماعی کشور به تصویب رسیده است تاکید کرد: دستگاههای متولی و مرتبط با این حوزه مشخص شده اند واین دستگاه ها باید نسبت به بررسی و تحلیل این  آسیب ها هم افزایی داشته باشند.

 

میردشتی در ادامه با بیان اینکه جمع آوری متکدیان در کلان شهرها را منوط به ایجاد اردوگاه دانست عنوان کرد: این شرط در شهرهای زیر 500هزار نفر این اقدام با نظر و هماهنگی استاندار انجام می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی فرماندار با بیان اینکه در حال حاضر سه شهر سبزوار تربت حیدریه و نیشابور خواستار ایجاد اردوگاه هستند ادامه داد: سبزوار به علت قرار گرفتن در کریدور شمال- جنوب و شرق -غرب تنها شهرستانی است که دارای یک مجموعه کامل تحت عنوان گرمخانه در بحث جمع آوری و ساماندهی متکدیان است.

 

وی همچنین به در پیش بودن فصل سرما اشاره کرد و تاکید کرد: همزمان با فرارسیدن فصل سرد به دلیل نوع رفتارهای اجتماعی باید مکانی برای نگهداری افراد بی سرپناه و کارتن خواب ها در مراکز استان ها و شهرستان ها ایجاد شود تا این افراد بتوانند این فصل را پشت سر گذاشته و کنترل رفتاری بیشتری نیز بر آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوارگفت: عبور طوفان تندری از این شهرستان، سه‌شنبه‌شب منجر به وقوع ۶۶ مورد حادثه در شهر سبزوار شد. 

عباسعلی معصومی صدرافزود: این طوفان که بیشینه سرعت آن بنا به اعلام اداره هواشناسی به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت رسید، حوادثی، چون سقوط درختان بر روی کابل‌های شبکه برق، افتادن درخت در معابر و یا روی خودروها، آوار منازل مسکونی و گیر افتادن در آسانسور را به علت قطع برق در پی داشت.

وی گفت: ۶۰ مورد از این حوادث مربوط به سقوط درخت بود که منجر به عملیات آتش نشانی برای رفع خطر شد، چهار مورد حبس در آسانسور و ۲ مورد نیز ریزش سقف منازل مسکونی در روستای "ایزی" سبزوار بود که با حضور به هنگام نجاتگران آتش نشانی سه نفر شامل یک زوج و فرزند ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

معصومی صدر با بیان اینکه عملیات  توسط پنج ایستگاه آتش نشانی سبزوار انجام شد، گفت: هنگام عملیات آواربرداری در روستای ایزی، یکی از همکاران آتش نشان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

دیگر خبرها

  • طوفان شدید شن در مسیر سبزوار به شاهرود (فیلم)
  • وقوع طوفان شدید شن در سبزوار (فیلم)
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • ۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید