Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار حوزه مهاجرین، امتداد نیوز: «تقی قائمی» رئیسکانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اتباع خارجی اعلام کرد: مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات برای مهاجرین افغانستانی امروز به پایان رسید اما روند ثبت نام اصلی و صدور ویزا تا 12 آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: آخرین دفترچه‌های صادر شده حداکثر تا 12 آبان ماه تحویل داده می‌شود تا مهاجرین بتوانند از مرز شلمچه به پیاده‌روی بزرگ اربعین خود را برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائمی گفت: از تاریخ هشتم آبان در مجموع حدود ۴۰ هزار روادید دریافت کرده‌ایم و از روز 6 آبان دفترچه‌های اقامت دارای پروانه اقامت یک ساله و روادید سه ماهه عراق به زائرین محترم تحویل و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اتباع خارجی در ادامه یادآور شد: تا امروز بیش از 79 هزار نفر ثبت نام قطعی شده‌اند اما طبعاً آمار پیش ثبت نام بیشتر است چراکه برخی از ثبت نام شدگان از اعزام منصرف و تعدادی نیز در چارچوب ضوابط ابلاغی قرار نداشتند.

وی افزود:  برای تمام گروه‌های داری اقامت قانونی و نیز مهاجرین خارجی فاقد مدرک مرتبط به مزدوج با فرد دارای اقامت قانونی که در طرح سرشماری شرکت کرده‌ و همچنین دارنده مدرک نامعتبر که در طرح سرشماری ثبت نام شده‌اند در محدوده اقدام دفاتر کفالت قرار داشته و تمام آنان در صورت مراجعه ثبت نام نهایی شده‌اند.

قائمی در پایان تاکید کرد: مرز خروجی زائرین محترم خارجی ساکن کشور صرفاً شلمچه در استان خوزستان است و این گروه از زائرین باید برای خروج فقط به این مرز عزیمت کنند، همچنین زوار مهاجر دقت داشته باشند که پس از بازگشت باید این دفترچه‌ها را در اسرع وقت به دفاتر کفالت تحویل دهند.

انتهای پیام/.

ما را در تلگرام، فیسبوک و توئیتر دنبال کنید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مستاجران افغانستانی

داود بیگی نژاد از راه اندازی سامانه یا کانال سوت زنی برای مشاوران املاک، برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران دارد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان