Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با امتداد نیوز به سفر اخیر یوکیا آمانو دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران و تائید وی بر صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: ایران از آغاز برنامه‌های برجام به تمام مفاد امضاءشده قرارداد عمل کرده و در برخی از مباحث نیز دولت جمهوری اسلامی داوطلبانه همکاری خوبی پیرامون موضوع برجام با آژانس داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در روند اجرای برجم و عدم پایبندی دولتمردان آن به تعهدات، افزود: آمریکا دشمن دیرینه ملت ایران است و این مهم در طول دهه‌های گذشته اثبات شده است، لذا به هیچ‌یک از سخنان مسئولان این کشور اعتماد نداریم.

مفاد برجام به‌صورت کامل عملیاتی شود

عضو خانه ملت بر ضرورت پایبندی اعضای ۱+۵ به مفاد برجام تاکید کرد و ابراز داشت: استراتژی جمهوری اسلامی ایران ایستادگی در برابر زورگویی‌های غرب و شرق و خصوصا آمریکا است لذا تمام مفاد مطرح‌شده در برجام به‌صورت کامل باید عملیاتی شود.

حسن بیگی بدعهدی آمریکا نسبت به برجام را باعث خدشه‌دار شدن اعتماد بین المللی به عهد و پیمان‌های این کشور دانست و تصریح کرد: دکتر روحانی نیز در جلسه کسب رای اعتماد وزرای نیرو و علوم در مجلس بار دیگر مواضع قاطع نظام را در برخورد با هرگونه بدعهدی و دخالت آمریکا در بحث برجام و امور داخلی کشور خصوصا مباحث نظامی یادآور شد.

سخنان سخیف ترامپ اقدامات سازمان ملل را زیر سؤال برد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقدامات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در برخورد با برجام و موضع‌گیری وی علیه ملت ایران، فعالیت‌های سازمان ملل و شورای امنیت را زیر سؤال برد، ابراز داشت: مردم آمریکا از اینگونه مواضع نابخردانه متضرر خواهند شد.

حسن بیگی به سخنان قاطع و موضع‌گیری علنی رئیس‌جمهوری ایران اسلامی در روز رأی اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی دولت در صحن مجلس در مقابل آمریکا و متحدان او در منطقه اشاره و تصریح کرد: روحانی بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در تمام ابعاد علمی و دفاعی به جهانیان گوشزد و بدعهدی‌ها و بدرفتاری‌های آمریکا را در طول تاریخ یادآور شد.

وی بابیان اینکه داشتن انرژی هسته‌ای خواست ملت ایران است و از حق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در مقابل قلدری‌های آمریکا ایستاده و به‌هیچ‌وجه زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

true برچسب ها : ابوالفضل حسن بیگی انرژی هسته ای دونالد ترامپ مجلس شورای اسلامی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی