Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به قطع برق تعدادی از مشترکان براثر سقوط تعدادی از درختان بر کابلهای توزیع برق ناشی از وزش تندباد در استان گقت: با تلاش گروه های عملیاتی ، در حاضر برق تمامی شهروندان استان وصل و برقرار است.

جمشید طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزش تندباد طی شب گذشته موجب سقوط تعدادی از درختان بر شبکه توزیع و
خساراتی را به صورت موردی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این شرایط جوی ، عمده مشکلات را در حوزه شبکه برق شهرستان‌های آستارا، تالش و صومعه سرا ایجاد کرده بود، خاطرنشان کرد: تعدادی از روستاهای شهرستان‌های مذکور به دلیل وزش این باد شب گذشته با خاموشی مواجه بودند.
طالبی با اشاره به اینکه شب گذشته در شهر رشت به دلیل وزش شدید باد با خاموشی‌های موردی مواجه بودیم، تصریح کرد: عمده خاموشی‌های ایجاد شده در شهرستان رشت بخش سنگر و امور دو رشت بوده است.
وی علت خاموشی‌‌های شب گذشته در مناطق مختلف استان را وزش باد شدید و سقوط شاخه درختان بر شبکه برق عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر تمامی خاموشی‌های ناشی از وزش باد در حوزه شبکه های فشار متوسط توزیع برق استان گیلان برطرف شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه خاموشی‌های موردی ناشی از پارگی سیم‌ها در معابر و کوچه‌ها از سوی ماموران عملیاتی در حال برطرف شدن است، خاطرنشان کرد: خسارات ناشی از تندباد شب گذشته به شبکه توزیع برق استان در حال بررسی و جمع‌بندی است.
به گفته طالبی؛ تمامی گروه های عملیاتی شبکه توزیع برق گیلان شب گذشته به حالت آماده باش بودند که با اقدامات به موقع و تلاش ویژه ماموران عملیاتی توزیع برق استان خاموشی‌های ناشی از وزش باد شدید بر طرف شد.
تند باد گرم طی شب گذشته خساراتی را در گیلان بویژه شهرستان های غرب استان برجای گذاشت.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، از امروز (سه شنبه) با شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، روند کاهش دما، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی تا پایان هفته پیش بینی می شود.
شرکت برق گیلان دارای حدود یک میلیون و 350 هزار مشترک است.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد

داود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو، ارزیابی شرایط و وضعیت پیش رو از حیث بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق، تیم‌های عملیاتی این شرکت آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر، شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب، قطعی‌های آب و پس زدگی روان آب‌ها را دارند.

او افزود: به منظور تامین آب پایدار آبگیری همه مخازن انجام شده است و همه تجهیزات و ماشین آلات، پمپ‌ها و دیزل ژنراتور‌ها در حالت آماده باش هستند.

مخلصی در حاشیه جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، از آمادگی این شرکت برای مدیریت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یزد، به دلیل افزایش دبی ورودی ناشی از ورود روان‌آب‌ها به شبکه فاضلاب خبر داد. 

او با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری با ظرفیت جمع آوری فاضلاب طراحی و اجرا شده و به عنوان شبکه مشترک فاضلاب و روان‌آب نیست، گفت: مهمترین دلیل پس زدگی ورود روان‌آب‌ها به داخل شبکه فاضلاب یا ناشی از اتصال ناودان منازل به شبکه فاضلاب است و از همشهریان خواست ضمن رفع این مشکل، در صورت مشاهده باز بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و سایر حوادث مربوط به آب و فاضلاب نسبت به اطلاع رسانی به این شرکت از طریق شماره ۱۲۲ اقدام نمایند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: این شرکت رسالت شبانه روزی خود در تداوم تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی را در تمام نقاط استان انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز