Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:09:54 GMT

احتمال نامزد نشدن ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۱۸۱۳

احتمال نامزد نشدن ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ وجود دارد

۲ عضو ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا از احتمال نامزد نشدن «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک،  سناتور «رند پل»  و «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی، از احتمال نامزد نشدن «دونالد ترامپ» در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا سخن گفته اند.

سناتور رند پل در این رابطه گفت: هر چند ترامپ میلیون ها نفر را برای رقابت های ۲۰۲۰ تشویق می کند اما جمهوریخواهان نباید اینطور تصور کنند که وی برای انتخابات نامزد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ احتمال انجام انتخابات درون حزبی وجود دارد. جمهوریخواهان باید از این نکته مطمئن شوند که آیا ترامپ در انتخابات آتی نامزد می شود یا خیر. به نظر من این موضوع در سال سوم ریاست جمهوری وی مشخص می شود.

کریستی نیز در این رابطه گفت: اگر ترامپ مجددا نامزد انتخابات شود از او حمایت می کنم اما مطمئن نیستم که این اتفاق رخ می دهد. چهار سال زمان زیادی است بویژ برای فردی که تمام زندگی خود را در سیاست نبوده ، بنابراین فکر می کنم این سال ها روی ترامپ تاثیر متفاوتی داشته باشند. از همین رو مطمئنم که رئیس جمهور انتخابی خواهد کرد که به نفع خود، خانواده اش و کشور باشد.

به نوشته نیوزویک، تحقیقات رابرت مولر در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا که روز گذشته با اعلام اتهام علیه «پل منفورت» رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و «ریک گیتس» شریک تجاری وی همراه شد، می تواند شانس ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ کم کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند