Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ابراهیم باقری مدیر عامل پالایشگاه کرمانشاه تولید بیش از حد نفت کوره ژل را از اصلی ترین عوامل زیان ده بودن شرکت پالایش نفت کرمانشاه دانست  گفت: دلیل تولید بیش از ۴۰ درصدی نفت کوره در پالایشگاه کرمانشاه این است که برج وکیوم نداریم.

باقری ادامه داد: از چندین سال پیش ساخت برج وکیوم در پالایشگاه های کشور به منظور تبدیل نفت کوره به محصولات ارزشمند پالایشی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت و بیشتر پالایشگاه های کشور با بودجه دولتی مجهز به این برج شدند اما پالایشگاه کرمانشاه تاکنون بدون برج وکیوم باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: با اجرای برج وکیوم در پالایشگاه کرمانشاه، نفت کوره که اصلی ترین تهدید اقتصادی این مجموعه خصوصی سازی شده است به فرصتی کم نظیر در جهت کیفی سازی محصولات و در نهایت سودآوری مجموعه تبدیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز اجرای برج وکیوم در پالایشگاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد