Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@06:36:46 GMT

شماره جدید ایست رسانه‌ای منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۲۵۹۴

شماره جدید ایست رسانه‌ای منتشر شد

بیست یکمین شماره نشریه ایست رسانه‌ای با عنوان همراه پردردسر و با موضوع آسیب های تلفن همراه ، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در این شماره از نشریه در ارتباط با آسیب های تلفن همراه به عوارض شنوایی، بینایی و تاثیر امواج بر مغز اشاره شده است.

در ادامه آمارهایی در استفاده از تلفن همراه در حوزه های مختلف بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.

نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.

در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.

سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن 22888681 تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

انتهای پیام/

R1386/P1439/S4,35,42/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد

امتداد - جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید ویرایش ۴٫۱۰٫۱ با قابلیت درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی منتشر شد.

از این پس متقاضیان  طرح پذیرنده ملی می توانند برای درخواست و بهره‌مندی از تسهیلات، بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملی ایران، از طریق اپلیکیشن همراه بام اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟