Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله ۱۳ آبان ۳۰۰ عنوان برنامه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمپین “من یک سپاهی‌ام” یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است افزود: اجرای تئاتر خیابانی، نمایشگاه ضد استکباری، نمایشگاه استکبار ستیزی، کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع تکلیف استکبار ستیزی در پروژه نفوذ و تریبون آزاد از مهم‌ترین برنامه‌ها ۱۳ آبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه امسال در ۳۰ نقطه از مراکز شهری و روستایی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

ملایی با بیان اینکه سخنران مراسم ۱۳ آبان در بیرجند مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود افزود: قشرهای مختلف مردم بیرجند به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ آبان از مسیر میدان شهدا به سمت میدان ابوذر راهپیمایی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: گرامیداشت روز ۱۳ آبان مربوط به یک قشر خاص نیست بلکه مربوط به تمام آحاد ملت است و بنا به فرموده امام خمینی(ره) ۱۳ آبان انقلاب دوم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۳ آبان دارای دو بعد استکبارستیزی و حمایت از مظلومان عالم است که مردم ایران بار دیگر با حضور خود برای تحقق این مهم مشتی محکم بر دهان استکبار و طرفدارنش خواهند زد.

ملایی با اشاره به سخنان ترامپ افزود: او سخیفانه مردمی را تروریست خواند که در طول تاریخ صلح‌طلب بوده و نهادی را تروریسم عنوان کرد که حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این رفتارها در نزد مردم این مرز بوم محکوم است.

وی با بیان اینکه امسال در ۱۳ آبان ماه شعار “هیهات من الذله” سر داده می‌شود اظهار داشت: ندای استکبارستیزی حامیان مظلومان عالم جوابی روشن به سخنان سخیفانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ۱۳ آبان ماه امسال با راهپیمایی جهانی و میلیونی اربعین که یکی از بزرگترین حرکت‌های استکبار ستیزی است همزمان می‌شود.

ملایی افزود: برگزاری نمایشگاه ضداستکباری؛ نمایشگاه جنایات علیه مردم میانمار، طراحی چاپ و انتشار خبرنامه ویژه‌نامه ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد