Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال ۱۳ آبان اظهار کرد: از شروع انقلاب اسلامی ایران تا پیروزی آن و از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون رخدادهای مختلفی اتفاق افتاده که بین این ها ۱۳ آبان به خاطر وجود ۳ رویداد مهم تاریخی در آن از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به رژیم و دخالت های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام موجب شد تا مجلس شورای اسلامی طی مصوبه ای که به تایید شورای نگهبان رسید، ۱۳ آبان را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با تاکید بر خوی استکباری آمریکا اذعان کرد: خوی استکباری آمریکا اورا وادار می کند تا کینه توزی خود را نسبت به ایران و جمهوری اسلامی بیشتر کند و در این راستا بحران های مختلفی را برای کندی حرکت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ایجاد می کند.

حجت الاسلام بابازاده، ادامه داد: در این شرایط جهانی که استکبار هر روز خصم و کینه خود را از ایران به نمایش گذاشته، مردم روحیه استکبار ستیزی خود را باید بیش از پیش به جهانیان و سردمداران غرب نشان دهند.

وی، با بیان اینکه ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای نمایش قدرت مبارزه مردم با استکبار است، افزود: ایران و ایرانی باید مقاومت خود را مورد توجه قرار داده و اندیشه استکبار ستیزی خود را تقویت و مورد توجه قرار دهد.

۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا را جهانی می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه ۱۳ آبان شعار«مرگ بر آمریکا» را جهانی می کند، اضافه کرد: تجمع های مردمی استکبار ستیزی که در سر تا سر دنیا وجود دارد در روز ۱۳ آبان ساماندهی و بازتاب داده می شوند.

وی، ادامه داد: ۱۳ آبان بهترین فرصتی است که موجب آگاهی و شناخت نسل جوان نسبت به توطئه های خصمانه آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران می شود، بنابراین حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب تبیین اندیشه های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مورد ماهیت سلطه گرایانه آمریکا می شود.

اعلام انزجار مردم ایران نسبت به ترامپ در ۱۳ آبان

حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به برگزاری متفاوت راهپیمایی در ۱۳ آبان امسال گفت: ملت فهیم ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور آذربایجان غربی نسبت به سخنرانی سخیف و اهانت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط او، در راهپیمایی امسال نسبت به ترامپ و استکبار جهانی اعلام انزجار می کنند.

مشارکت دستگاه های استان در برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان

وی، با بیان اینکه دستگاه های مختلف استان همکاری و مشارکت ویژه ای در برگزاری راهپیمایی امسال دارند، بیان کرد: سخنرانی در نماز جمعه ۱۲ آبان، استفاده از ظرفیت روحانیان در مساجد و مدارس برای تشریح چهره منحوس استکبار و تقویت روحیه استکبار ستیزی میان مردم و نیز استفاده از ظرفیت نشست های حلقه های صالحین پایگاه های بسیج از جمله این موارد است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها