Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@10:24:20 GMT

وزارت بهداشت استخدام می کند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۳۵۳۹

وزارت بهداشت استخدام می کند

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،جمشید انصاری درخصوص برنامه‌های سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اینکه نیروی موجود هر دستگاهی برای انجام وظایف و مأموریت‌های آن دستگاه کافی است یا خیر، جای بحث و گفت‌وگو دارد، زیرا زمانی که گفته می‌شود نیروی انسانی دولت مازاد است، این نیروی اضافی در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر بنا باشد هر دستگاه اجرایی بگوید کمبود نیروی انسانی دارد، باید به طور کلی در همه دستگاه‌ها این کمبود وجود داشته‌باشد، در بدنه دولت کمبود نیروی انسانی وجود ندارد؛ اما درخصوص وزارت بهداشت و درمان برای تخت‌های بیمارستانی جدید در اورژانس و بخش‌های درمانی ویژه نظیر سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو که نزدیک به ۲۶ هزار تخت می‌شود؛ ۱۱ هزار و500 مجوز استخدام برای این وزارت خانه ابلاغ شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اگر مقدمات کار فراهم شود، در پایان پاییز آزمون استخدامی برگزار می‌شود، البته برای سالیان گذشته، چون تخت‌های بیمارستانی آماده بهره‌برداری نبود این مجوز وجود نداشت، بنابراین برای تخت‌های جدید وزارتخانه مجوز استخدام ابلاغ شده‌است.

705

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور وزارت بهداشت و درمان کمبود نیروی انسانی تخت‌های بیمارستانی جدید در اورژانس سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال