Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بندرعباس، علی رئوفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در هرمزگان، با تسلیت ایام اسارت‌آل‌الله و اربعین سید سالار و شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: نماز و امام حسین(ع) از یکدیگر جدا نیستند و مصداق آن اقامه نماز ظهر عاشورا و درخواست فرصت حضرت برای اقامه نماز و قرائت قرآن در عصر تاسوعا از محاصره کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان، تصریح کرد: بیش از ۷۰۰  نفر از فعالان حوزه نماز کشور در اجلاس سراسری نماز با محوریت فضای مجازی  به میزبانی هرمزگان در شهر بندرعباس شرکت می‌کنند.

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این اجلاس یکی از سران سه قوه کشور در اجلاس سراسری به میزبانی استان شرکت و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

قائم مقام استاندار هرمزگان در اجلاس سراسری نماز با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار فضای مجازی در خصوص نماز همزمان با اجلاس سراسری نماز در هرمزگان، بیان داشت: نمایشگاه آثار نمازی  درحوزه‌های مختلف با محوریت فضای مجازی همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز به مدت یک هفته در استان برپا خواهد بود.

وی گفت: در نمایشگاه آثار نمازی، آثار تولیدی و ارسالی از سراسر کشور با محوریت فضای مجازی به دبیرخانه اجلاس در تهران به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و این نمایشگاه، نمایشگاهی کشوری از آثار فضای مجازی در ارتباط با نماز است و به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نمازهرمزگان مربوط نمی‌شود و فعالان هرمزگانی نیز در حوزه نمازآثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

رئوفی با تاکید بر لزوم پررنگ‌تر شدن تبلیغات و اطلاع‌رسانی اجلاس نماز در فضای عمومی استان هرمزگان، اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاس سراسری نماز، ضروری است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی پررنگ‌تری در این خصوص در فضای عمومی استان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران صورت گیرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتری اجلاس بسیج کنند و همکاری مستمر و نزدیکی با ستاد برگزاری اجلاس داشته باشند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری