Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@18:22:09 GMT

گزارش زنده؛ سايپا 0 - پرسپوليس 1

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۳۷۴۸

گزارش زنده؛ سايپا 0 - پرسپوليس 1

خبرگزاري آريا - پرسپوليس روي فرار محسن ربيع خواه و در نهايت اشتباه کنعاني زادگان که ارسال اين بازيکن را در مسير دروازه‌اش قرار داده بود، به گل اول بازي دست يافت.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربي کروات سرخپوشان يک بار ديگر روبروي علي دايي قرار گرفته تا اميدوار به کسب امتياز از شاگرد خود در تيم ملي باشد. پرسپوليس با برتري در دربي از روحيه بالايي براي اين جدال برخوردار است و دايي و تيمش هم به دنبال کسب سه امتياز و بازگشت به مسير کسب نتيجه در ليگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با گزارش لحظه به لحظه اين ديدار حميد ابراهيمي و اميرحسين خيرخواه (خبرنگار و عکاس ورزش سه) را از استاديوم تختي همراهي کنيد.
استاديوم: تختي تهران تماشاگر: حدود 5 هزار نفر
داور: محمدحسين زاهدي فر کمک داوران: سعيد قاسمي و سجاد طوسي
سايپا
محمدرضا اخباري٬ دانيال ماهيني، روزبه شاه علي دوست، محمد دانشگر، حسين کنعاني زادگان، آرش رضاوند، علي قلي زاده، رضا اسدي، علي شجاعي، رضا جعفري و محمد عباس زاده
سرمربي: علي دايي

پرسپوليس
عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني (کاپيتان) شجاع خليل‌زاده، حسين ماهيني، صادق محرمي ،محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا، بشار رسن، وحيد اميري، گادوين منشا و علي عليپور
سرمربي: برانکو ايوانکوويچ

شرح گل:
سايپا 0 پرسپوليس 1 ( دقيقه 21، کنعاني زادگان، گل به خودي): فرار گادوين منشا و ارسال زميني او درون شش قدم با اشتباه کنعاني زادگان به درون دروازه سايپا رفت تا پرسپوليس از حريف پيش بيفتد.
لحظات حساس:
دقيقه 9: ارسال اوت دستي و اشتباه محمدرضا اخباري در خروج فرصت خوبي را نصيب منشا کرد که ضربه سر اين بازيکن از فضاي بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 10: ارسال ضربه ايستگاهي از سمت چپ دروازه پرسپوليس با دخالت مدافعان اين تيم راهي کرنر شد.
دقيقه 12: شوت از پشت محوطه جريمه توسط محمد عباس زاده بدون اينکه دروازه پرسپوليس را با خطر همراه کند، راهي اوت شد تا بيرانوند بازي را از کنار دروازه شروع کند.
دقيقه 14: ارسال پشت مدافعان پرسپوليس در شرايطي که عباسزاده را در موقعيت خوب گلزني قرار داده بود با ضربه مناسبي همراه نشد تا مدافعان پرسپوليس سراسيمه توپ را دور کنند.
حواشي:
* برانکو ايوانکوويچ با حضور در زمين به شدت مورد تشويق هواداران تيمش قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
* سيدجلال حسيني و عليرضا بيرانوند به شدت مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفته و بارها به سمت سکوها رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.
* علي عليپور که زننده گل سه امتيازي و پيروزي بخش پرسپوليس برابر استقلال لقب گرفته با شعارهاي جالب توجهي از سوي هواداران روبرو شد.
* بازيکنان سايپا با پيراهن تمريني سبز رنگ در زمين حاضر شدند و به گرم کردن پرداختند.
* از حضور دوربين‌هاي صدا و سيما همچون هفته گذشته جلوگيري به عمل آورده شد و تنها دوربين‌هاي مربوط به پخش زنده مجوز حضور در استاديوم را به دست آوردند.
نکات بازي:
* محسن مسلمان در اين بازي هم نيمکت نشين شده است تا برانکو همچنان اينگونه نسبت به ناآمادگي او واکنش نشان دهد.
* مهدي ترابي به دليل مصدوميت در اين بازي غايب است تا علي دايي از در اختيار داشتن ستاره تيمش محروم باشد.
* مهدي طارمي، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهي نيز چهره هاي سرشناس غايب در ترکيب پرسپوليس هستند.
* محمد انصاري به دليل مصدوميت در اين ديدار از ابتدا در ترکيب سرخپوشان قرار نگرفته است.
* مزدک ميرزايي که کار گزارش اين ديدار را برعهده دارد براي ورود به محل گزارش مجبور به عبور از کنار هواداران شد که با استقبال آنها همراه شد و به سختي خود را از اين مهلکه خارج کرد.
* رضا درويش، مديرعامل سايپا دقايقي قبل از بازي راهي رختکن اين تيم شد و با بازيکنان به صحبت پرداخت.
* محمد انصاري، مدافع بااخلاق سرخپوشان که به دليل مصدوميت در اين بازي حاضر نيست، با خود تي شرتي منقش به عکس شهيد مصطفي احمدي که از شهداي انرژي هسته اي است آورده است.
* ناهماهنگي براي ورود اصحاب رسانه باعث شد تا آنها با عبور از گيت‌هاي مختلف در نهايت در جايگاه خود مستقر شوند و عدم آشنايي ماموران انتظامي با کارت خبرنگاري باعث مشکلاتي براي آنها شد.
* کريم باقري براي ورود به زمين و تمرين ابتدايي اين تيم با مشکل مواجه شد و در تونل استاديوم با خيل هواداراني که به دنبال گرفتن عکس سلفي با او بودند مواجه شد. او در نهايت با اعلام اينکه بايد براي گرم کردن بازيکنان در چمن حاضر شود به سختي توانست از دست آنها خلاص شود.
* محمد عباسزاده، مهاجم سابق پرسپوليس که امروز با پيراهن سايپا مقابل اين تيم قرار خواهد گرفت در ابتداي بازي به شدت از سوي هواداران حاضر روي سکوها تشويق شد.
* رضا درويش، مديرعامل سايپا و حسين عسگري از مهمانان جايگاه ويژه هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در چهار بازی از پنج دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این پنج هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این پنج بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

اما آنچه مشخص است رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی میان سید حسین حسینی دروازه بان استقلال حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)