Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جانشین ستاد مشترک ارتش در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه از همکاری و هماهنگی در میان سپاه و ارتش در سطح بالایی قرار دارد تصریح کرد: سپاه و ارتش کار دفاع مقدس را در کنار یکدیگر به پایان رساندند.

امیر سیاوش جوادیان، جانشین ستاد مشترک ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در مورد وحدت ارتش و سپاه گفت: سپاه یک ارگان رسمی کشور است که در تمام مدت 8 سال دفاع مقدس در کنار ارتش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به شخصه سه بار در کنار برادران سپاه مجروح شده ام.

 

وی تصریح کرد: سپاه و ارتش در سطح بالایی از همکاری و هماهنگی هستند و کار دفاع مقدس را با هماهنگی و همفکری یکدیگر به پایان رسانده اند این پیشکوست دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون نیز سپاه خدمتگزار است و حرفهای رئیس جمهور امریکا یاوه و بیجاست.

 

جانشین ستاد مشترک ارتش در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: کشور و ملت ما ولایی و وطن دوست هستند که وقتی این دو ویژگی با هم در کنار یکدیگر قرار گرفت تجربه دفاع مقدس را در جبهه های جنگ رقم زد.

 

امیر جوادیان اظهار داشت: سپاه و ارتش در نهایت سپاه هماهنگی و همکاری هستند و مطلقاً هیچ جدایی میان سپاه و ارتش نیست.

 

وی با اشاره به نقش ارتش و سپاه در پیروزی عملیات مرصاد اظهار کرد: دشمن نقشه ریخته بود که عراق با برهم زدن واحدهای ما در کشور منافقین را از درون انها عبور دهند تا حکومت را از موجودیت ساقط کند و حتی تا اسلام آباد نیز پیش آمده بودند.

 

جانشین ستاد مشترک ارتش در دوران دفاع مقدس افزود: اما ملت ما با ویژگی ولایتمداری و وطن دوستی و همکاری سپاه و ارتش منافقین را محاصره کرده اند و دمار از روزگار آنها دراورده اند و منافقین به کوه زده اند و از تشنگی جان داده اند.

 

وی تصریح کرد: همه جا ارتش و سپاه کنار یکدیگر بوده اند تا عملیات مرصاد پیروز شد.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی