Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان اسکو گفت: وظیفه ما معرفی دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا و رزمندگان به طرق مختلف و در قالب‌های متنوع نه در وسعت استانی و کشوری بلکه در وسعت جهانی است،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،حجت‌الاسلام سعید مرادپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره نقش دفاع مقدس در شکل گیری فرهنگ عمومی جامعه اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس جلوه‌های بی‌نظیری از حماسه و ایثار مشاهده شد و گنجینه بی‌بدیلی در این دوران به دست آمد، اما متاسفانه از این گنج بزرگ به نحو احسن بهره‌برداری نکرده‌ایم که باید به صورت جهادی و شبانه روز در این راستا بکوشیم و آن را استخراج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان اسکو در تبیین راه‌های انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان گفت: همین فضای مجازی و ابزارهای موجود در آن و یا نشریات و نمایشگاه ها، همگی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، اما با همه این امکانات بازهم در تبیین جلوه‌های ایثار و شهادت ضعف داشته‌ایم که باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ضمن اشاره به راه‌های معرفی دفاع مقدس به دیگران نیز گفت: وظیفه ما معرفی دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان به طرق مختلف و در قالب‌های متنوع نه در وسعت استانی و کشوری بلکه در وسعت جهانی است، چرا که شان و عظمت شهدا و رزمندگان محدود به داخل نبوده و باید به کل جهان معرفی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • کارخانه‌ای به وسعت یک جهان
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است