Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در هفته یازدهم موفق شد سایپا را شکست دهد.

طرفداری- تیم های سایپا و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند.

سایپا تهران – پرسپولیس
هفته یازدهم لیگ برتر خلیج فارس
سه شنبه، 9 آبان 1396
 ورزشگاه تختی تهران، ساعت 15‏
تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد – سعید قاسمی – سجاد طوری – علی بای – ناظر: حسین عسگری
گلزنان: محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس-گل به خودی)-علی علیپور(پرسپولیس)
کارت زرد: کمال کامیابی نیا(پرسپولیس)-علی شجاعی(سایپا)

ترکیب دو تیم

سایپا: محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، روزبه شاه‌علی، حسین کنعانی‌زادگان، محمد دانشگر، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری، محمد عباس‌زاده

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی ،محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا، علی علیپور

نیمه اول

نیمه اول متعادل آغاز شد و دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ایجاد می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 8 با پرتاب اوت ماهینی، توپ در محوطه جریمه سایپا به گادوین منشا رسید که با ضربه سر او از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 9 توپ ارسالی قلی زاده در محوطه جریمه پرسپولیس به بازیکن سایپا رسید که با ضربه سر او، توپ به پای صادق محرمی برخورد کرد و به شکل خطرناکی از بالای دروازه سرخپوشان بیرون رفت. بازیکنان سایپا کم کم سوار بر بازی شدند و روی ضربات ایستگاهی چندبار دروازه پرسپولیس را تهدید کردند.

دقیقه 19 روی همکار خوب بازیکنان پرسپولیس بشار رسن در محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد که پاس او به علیپور رسید که شوت این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت. سرانجام دقیقه 20 برخلاف جریان بازی محسن ربیع در جناح چپ صاحب توپ شد که توپ ارسالی او پس از برخورد به پای محمدحسین کنعانی زادگان وارد دروازه سایپا شد. این پایان کار نبود و سرخپوشان باز هم موفق شدند دروازه سایپا را باز کنند. دقیقه 27 شروع مجدد بلند بیرانوند به محوطه جریمه سایپا رسید که با دفع ناقص کنعانی زادگان، توپ مقابل علی علیپور قرار گرفت که این بازیکن با یک شوت محکم دروازه اخباری را باز کرد.

دقیقه 35 با ارسال ماهینی توپ در زاویه ای بسته به علیپور رسید که با شوت او از کنار دروازه سایپا بیرون رفت. دقیقه 41 بشار رسن با حرکتی خوب خود را به محوطه جریمه سایپا رساند که توپ ارسالی او به منشا رسید، مهاجم سرخپوشان در شرایط نامتعادل توپ را شوت زد که از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با پیروزی 2 بر 0 پرسپولیس پایان یافت.

نیمه دوم

اولین موقعیت در نیمه اول برای سایپا به دست آمد، دقیقه 47 روی ضربه ایستگاهی عباس زاده توپ به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد و در مقابل کنعانی قرار گرفت که با شوت او توپ به حسینی برخورد کرد و به شکل خطرناکی از بالای دروازه به کرنر رفت. دقیقه 54 ارسال بازیکن سایپا از روی ضربه ایستگاهی به دانشگر رسید که شوت آرام این بازیکن در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 60 روی همکاری خوب پرسپولیسی ها صادق محرومی در محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد که پاس او به علی علیپور رسید، این مهاجم با چرخشی خوب به توپ ضربه آرامی زد که در دستان محمدرضا اخباری قرار گرفت. دقیقه 63 توپ ارسالی آرش رضاوند در محوطه جریمه پرسپولیس به رضا اسدی رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

برای دقایق زیادی بازی متعادل شد و دو تیم موقعیت ایجاد نمی کردند. دقیقه 72 کرنر ارسالی بشار رسن به سیدجلال حسینی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه 87 روی یک ضد حمله توپ ارسالی بازیکن پرسپولیس به گادوین منشا رسید که او با یک شوت والی دروازه محمدرضا اخباری را تهدید کرد. دقیقه 88 شوت پشت محوطه سیامک نعمتی به شکل خطرناکی از کنار دروازه سایپا بیرون رفت. دقیقه 91 روی پاس خوب منشا، سیامک نعمتی در موقعیتی تک به تک صاحب توپ شد که شوت او را محمدرضا اخباری دفع کرد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!