Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: بسیج دانشجویی در بحث استکبارستیزی در ایام اربعین یک تجمع روز پنجشنبه در دانشگاه اصفهان و روز شنبه در نجف‌اشرف با محوریت استکبارستیزی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا غفوری عصر امروز در نشست خبری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: از گذشته روحیه ظلم‌ستیزی و عدم تحمل مداخله تسلط بیگانگان در کشور ما حاکم بوده و اکنون یک مدل و الگو در سراسر جهان قابل رویت است و اگر قرار باشد این عدم پذیرش سلطه دشمن بماند، نیاز است که این روحیه در کشور حفظ و تثبیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحیه استکبارستیزی حفظ نمی‌شود مگر با فعالیت‌های آکادمیک و تئوریک در مراکز دانشگاهی که نسل چهارم انقلاب را نسبت به حوزه استکبار واقف و آگاه کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه نقش جنبش دانشجویی در تبیین جنایات آمریکا بر 3 حوزه است، تصریح کرد: نقش دانشجویان، مسئولان و کارگزاران نظام و نقش دشمن در جنبش دانشجویی دیده شده که وظیفه روشنگری، تبیین و معرفی جنایات آمریکا نه صرفا در بعد نظامی و کشتار بلکه در عرصه‌های جنایات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، بهداشت و درمانی و ضررهایی که به کشورهای درحال رشد وارد می‌کند، را دارد.

وی با بیان اینکه با تبیین ابعاد استکبار آمریکا، طی مسیر استکبارستیزی همراه با منطق را به دنبال دارد، گفت: 13 آبان روز تبعیت از قرآن است و جنبش دانشجویی با روحیه استکبارستیزی به دنبال همین موضوع است.

غفوری با بیان اینکه به دنبال این هستیم که با محتوای مجازی و میدانی گفتمان ضد استکباری را در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی تبیین کنیم، افزود: امیدوارهستیم 13 آبان تا 16 آذر جنبش دانشجویی بتواند مسیر مبارزه با استکبار را طی کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان به عنوان عالی‌ترین شورا با ماموریت‌های بسیج دانشجویی در ردیف ملی، استانی، و دانشگاهی نقش خود را ایفا می‌کند، گفت: این شورا متشکل از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و اعضای حقوقی است.

محسن آنالویی گفت: ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های بسیج دانشجویی سراسر استان از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های شورای تبیین بسیج دانشجویی استان اصفهان است.

مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی استان اصفهان نیز با بیان اینکه امسال مجوز خروج از کشور 5 هزار دانشجو مشمول برای سفر به کربلا را صادر کردیم، اظهار داشت: 14 اتوبوس به صورت متمرکز از روز پنجشنبه به عتبات عالیات اعزام می‌شود.

علی کریمی گفت: ستاد عتبات بسیج دانشجویی در بحث استکبارستیزی در ایام اربعین یک تجمع روز پنجشنبه در دانشگاه اصفهان و روز شنبه در نجف‌اشرف با محوریت استکبارستیزی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا