Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@15:57:53 GMT

رژه عجیب روز مردگان در مکزیک/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۷۲۶۷

رژه عجیب روز مردگان در مکزیک/ تصاویر

در حالی که بسیاری از مردم جهان جشن وحشت را در روز ۳۱ اکتبر برگزار کردند، مردم مکزیک در مراسمی سنتی که بی شباهت به هالووین نیست، رژه «روز مُردگان» را برگزار کردند.

این رژه هر ساله همزمان با جشن هالووین در شهر «پازو دلا رفورما» با تِم جمجمه سر انسان برگزار می‌شود. مکزیکی‌ها ضمن هواکردن بالن‌های اسکلت جمجمه انسان، ماسک‌هایی به همین شکل روی سر می‌کشند و لباس‌هایی سنتی به تن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم «روز مردگان» از ۳۱ اکتبر آغاز می‌شود و تا ۲ نوامبر ادامه دارد. در این سه روز، مکزیکی‌ها نماد‌های به شکل جمجمه انسان را از درب ورودی خانه‌های خود آویزان می‌کنند. اعتقاد بر این است که در چنین روزهایی، عزیزان از دست رفته آن‌ها به دنیا باز می‌گردند و به دیدار بستگان خود می‌روند؛ بنابر این سنت، دروازه‌های آسمان در روز اول نوامبر برای ارواح کودکان و در روز دوم نوامبر برای ارواح بزرگسال باز می‌شوند.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، حدود ۳۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته ۲۰۰ هزار نفر افزایش داشته است.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • کشف «گذرگاه مردگان»