Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «ابوالفضل روغنی گلپایگانی» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: «علی اکبر طاهری» از باشگاه پرسپولیس استعفا نداده و این مباحث درون خانوادگی است.

روغنی گلپایگانی روز سه شنبه با حضور در غرفه ایرنا در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات، گفت: متاسفانه استقلال و پرسپولیس که بسیار افتخار آفرین هستند به حواشی وارد می شوند که جمع کردن آنها بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جدیدا بحث بدهی های داخلی این دو باشگاه به خصوص به پیشکسوتان مطرح شده که ما در باشگاه پرسپولیس برخی از این بدهی ها را پرداخت کرده ایم و امیدوارم سایر دوستان هم بدهی های خود را مطرح کنند تا به آنها پرداخت کنیم تا مشکلی باشگاه را تهدید نکند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: در صورتی که این مساله حل نشود باشگاه ما و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.
وی تصریح کرد: بودجه این پرداخت ها را از حامیان مالی و سایر منابع مالی پرداخت می کنیم، اما وزارت ورزش به خاطر مسایل موجود کمکی نمی تواند به ما داشته باشد.
روغنی گلپایگانی در رابطه با خصوصی سازی سرخابی ها اظهار کرد: تنها راه نجات این دو باشگاه خصوصی سازی است و سیاست دولت دوزادهم هم همین است که فکر می کنم این اتفاق رخ دهد.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی این تیم اظهار کرد: هر دو ما برای تمدید قرارداد علاقه داریم اما او پیشنهاد سرمربیگری کرواسی را دارد و باید صبر کنیم تا شرایط او مشخص شود.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند