Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@02:25:31 GMT

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۲۱۲۸

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس قطعی شد

مسعود سلطانی فر افزود: تاکنون با بخش های حقوقی و قانونی ذیربط مشورت های بسیاری کرده ایم و این تحقیقات را گسترش می دهیم. حدود پنجاه روز است که دولت کار خودش را آغاز کرده است و مصمم هستم که کار واگذاری و نهایتا خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را انجام دهیم.

سلطانی فر ادامه داد: باور دارم که خصوصی سازی باید انجام شود و اعتقاد دارم دوام، بقا و اعتلای دو باشگاه درگرو خصوصی سازی و واگذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در مورد حمله به اینستاگرامش گفت: در همه جای دنیا همین است، هواداران روی تیم مورد علاقه شان حساس هستند و وقتی تیم شان شکست می خورد ، حرفهایی میزنند که ما باید تحمل داشته باشیم.

سلطانی فر خاطرنشام کرد: من فکر می کنم روشی که در پیش گرفتیم و شرایطی که داریم دنبال می کنیم اگر با تامل، دقت و رعایت تمام مسائل حقوقی و قانونی پیش برویم، اتفاق دو سال پیش رخ نمی دهد که تا مراحل نهایی خصوصی سازی و واگذاری پیش برویم بعد ناگهان سر جای اول خودمان برگردیم.

او افزود: اتفاقات دو سال گذشته را آسیب شناسی و بررسی کردم که چرا خصوصی سازی در مراحل پایانی ناگهان شکست خورد، چه موانع و مشکلاتی وجود داشت که حدود دو سال پیگیری و تلاش مسئولان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نتیجه نداد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این موارد را بررسی کردیم که با برطرف کردن ضعف ها واگذاری و خصوصی سازی انجام شود و به نتیجه برسیم، آسیب شناسی کرده ام و با مشاوران حقوقی و اقتصادی زیادی صحبت شده است، دوام دو باشگاه در گرو واگذاری است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  رضا رجبی پیشکسوت فوتبال در برنامه مجله فوتبال درباره واگذازی باشگاه استقلال به بخش خصوصی گفت: اگر مسئولان جدید برنامه برای باشگاه نداشته باشند واگذاری به بخش خصوصی هیچ فایده‌ای ندارد.  

پیشکوست باشگاه استقلال افزود: نام خلیج فارس بسیاز بزرگ و ارزشمند است و نباید پسوند یک باشگاه شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال