Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که ورزش و باشگاه‌ها به‌زودی از حق پخش تلویزیونی منتفع شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جونان، محمدرضا داورزنی در خصوص بند پ ماده ۲ قانون برنامه ششم توسعه (تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی ورزش ) گفت:

خوشبختانه با پیگیری‌های خوبی که انجام دادیم و همراهی نمایندگان مجلس، یکی از مواد برنامه ششم، حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی است که ما و سازمان صدا و سیما باید در پایان سال اول اجرای قانون برنامه ششم توسعه، در این خصوص تعیین تکلیف کنیم و حقی که ورزش در این مورد دارد و در طول سال ها نادیده گرفته شده بعد از مدت طولانی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

از ابتدای سال این مسئله را دنبال کردیم و با معاونین سازمان صدا و سیما جلسات مختلف داشتیم . سلطانی‌فر نیز در حاشیه جلسات هیئت دولت صحبت‌های زیادی با علی‌عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما انجام داد. مجلس هم پیگیری ها و جلسات خود را در این خصوص داشته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:

یک‌سری ناهماهنگی ها و اختلاف برداشت هایی وجود داشت که تا حد زیادی برطرف شده و الان دیدگاه‌های ما و حق و حقوق قانونی که داریم کاملا مشخص است و انتظار داریم دوستان‌مان در صدا و سیما هم همکاری های لازم را داشته باشند تا ان‌شاالله بتوانیم در سایه یک وحدت و هماهنگی و همدلی بحث حق پخش مسابقات ورزشی را تعیین تکلیف کنیم و همه بخش های مختلف ورزش از جمله باشگاه ها که بهره برداری از این امتیاز حق قانونی آنهاست از این درآمد منتفع شوند.

محمدرضا داورزنی عنوان کرد:

انتظار ما این است، با تاکیداتی که رییس سازمان صدا و سیما داشته، مسئولان و معاونین ذیربط اهتمام جدی تری داشته باشند تا این فرآیند هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

وی در خصوص راهکار این وزارتخانه در صورت اجرا نشدن این قانون گفت:

 

وقتی قانون اجرایی نشود مراجع نظارتی باید وارد شوند و از کسی که قانون را اجرا نمی کند، سوال کنند. تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است که همه چیز با همدلی و هماهنگی و وحدت و تدبیر و تعامل انجام شود. خوشبختانه رئیس سازمان صدا و سیما هم همین دیدگاه را دارد. بحث هایی که وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان صدا و سیما با هم داشتند و نقطه نظرهایی که رد و بدل شد، نشان دهنده این بود که این مورد با تدبیر و تعامل قابل حل است و نیازی به جار و جنجال نیست. با رویکرد امروز روسای فدراسیون‌ها اگر قدم‌های جدی تری از دو طرف برداشته شود این موضوع با تدبیر و تعقل حل می شود.

محمدرضا داورزنی در پایان تاکید کرد:

الان که حکم مشخصی در قانون برنامه ششم آمده باید همه خود را ملزم به اجرای آن بدانیم و این مورد بسیار به حل مشکلات ورزش و باشگاه ها کمک خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد