Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لایپزیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر پورتو حاضر شد.

طرفداری - فردا (چهارشنبه) تیم های لایپزیش و پورتو از سری مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی تیم لایپزیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد. 

کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم لایپزیش به شرح زیر بود:

بازی برابر پورتو:

می خواهیم در مسابقه فردا (چهارشنبه) از بازی که برابر بشیکتاش که تنها شکست ما در این رقابت ها بود، بهتر بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی برای هر دو تیم مهم و حیاتی خواهد بود. نتیجه نگرفتن در این دیدار می تواند برای هر کدام از تیم ها گران تمام شود. 

هدف تیم لایپزیش در این بازی:

فردا باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا به هدفمان که پیروزی در این دیدار است، دست پیدا کنیم. کسب یک امتیاز نیز خوب خواهد بود اما ما می خواهیم پیروز از میدان خارج شویم.

 بازی قبلی برابر پورتو:

پیروزی در آن بازی بسیار مهم بود تا به همه نشان دهیم که توانایی صعود از گروه خودمان را داریم. امیدوارم فردا هم بتوانیم این کار را تکرار کنیم و به هدف خود نزدیک شویم. اگر می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم به پیروزی در این دیدار نیاز داریم.

ترکیب و تاکتیک تیم:

ما باید به خوبی دفاع کنیم و در این مورد هیچ مشکلی نداشته باشیم و در ادامه به فکر حمله کردن باشیم. ما تمرین نهایی را در لایپزیگ انجام دادیم به این دلیل که نمی خواستیم کار هایی که در تمرین انجام می دادیم را کسی ببیند! نمی خواهم زیاد به این موضوع بپردازم. هنوز ترکیب تیم مشخص نیست.

 برناردو؟

او کیفیتی عالی دارد و توانایی خاصی در نبرد های یک به یک دارد. برناردو یکی از بهترین بازیکنان تیم در خط دفاعی است. او بازیکن مهمی برای ما است. او علاوه بر اینکه یک مترجم خوب برای بروما (بازیکن پرتغالی لایپزیش) است، یک انسان و بازیکن بسیار قابل اعتماد نیز است (خنده)!

دو شکست پیاپی برابر بایرن مونیخ:

تیم من هنوز هم در پی به دست آورن ثبات است. ما بعد از آن شکست ها هم بسیار سازمان یافته و متمرکز باقی مانده ایم و به شکست برابر آن ها فکر نمی کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900139

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است