Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شهریار حیدری مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: از ۱۵ شهریور ماه خرید سیب صنعتی به صورت تضمینی از طریق سازمان تعاون روستایی استان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی استان با ایجاد بیش از ۵۰ مرکز خرید درسطح ۱۱ شهرستان نسبت به خرید سیب صنعتی از کشاورزان به قیمت هر کیلو ۲۸۸۹ ریال اقدام کرده است، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار تن سیب درختی صنعتی از باغداران خریداری و تحویل کارخانه‌های صنایع تبدیلی استان شده است که به دلیل افزایش تقاضا وتسریع در روند خرید، تعداد دو کارخانه آذرکام و ترشی ناین در شهرستان ارومیه نیز به مراکز خرید سیب صنعتی استان در روز‌های اخیر اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی استان گفت: وجوه بهای سیب صنعتی خریداری شده در ۳ مرحله به کشاورزان آذربایجان غربی پرداخت شده وتا کنون بیش از یک میلیارد تومان به حساب بهره برداران واریز و مابقی نیز در حال پرداخت است.

حیدری با بیان اینکه خرید از طریق شبکه‌های تعاون روستایی استان و به صورت کیسه‌های نایلونی و توری ۲۰ کیلویی بهداشتی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: درحال حاضر در شهرستان ارومیه ۲۰ مرکز خرید سیب صنعتی دایر است.

 وی گفت:با توجه به افزایش میزان عرضه این محصول در روز‌های اخیر به مراکز خرید پیش بینی می‌کنیم این میزان خرید تا نزدیک ۵۰ هزار تن افزایش یابد.

وی افزود: از مجموع خرید تضمینی صورت گرفته تا کنون بیش از ۸ هزار تن به خارج از استان صادر شده است وتا کنون شهرستان‌های ارومیه و سلماس بیشترین خرید انجام گرفته است.

انتهای پیام/م

افزایش ظرفیت تعداد واحدهای خرید تضمینی سیب درختی صنعتی در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره