Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - افرادي که مبتلا به آسم و آلرژي هستند زماني که ورزش مي‌کنند دچار چالش مي‌شوند. با اين حال اين بيماري باعث نمي‌شود که افراد نتوانند ورزش کنند.
به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري ميزان، چين و چروک اولين نشانه‌اي است که خبر از پيري زودرس مي‌دهد، پديده‌اي که خيلي از خانم‌ها و حتي آقايان از آن فرار مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان و بانشاط بودن پوست يکي از دغدغه‌هاي هميشگي براي افرادي است که در ميانسالي به سر مي‌برند.
چين و چروک‌هاي صورت نخستين نشانه‌هاي پيري پوست هستند که ديده مي‌شوند. چين و چروک اطراف لب و دور چشم، زيبايي و جواني پوست را از بين مي‌برد؛ در اين مطلب ماسک‌هايي را معرفي مي‌کنيم که در رفع چين و چروک صورت بسيار موثر هستند.
ماسک روغن زيتون
روغن زيتون سرشار از آنتي اکسيدان‌هايي مانند ويتامين A. و E. است.
ماساژ منظم پوست با روغن زيتون نقش موثري در رطوبت‌رساني، ترميم و بازسازي سلول‌هاي پوست دارد.
همچنين مي‌توانيد کمي عسل را با چند قطره روغن زيتون و گليسرين مخلوط کنيد و پوست خود را روزانه 2 بار با استفاده از اين مخلوط ماساژ دهيد.

ماسک شنبليله
براي تهيه ماسک شنبليله بايد يک مشت برگ شنبليله تازه را چرخ کنيد تا خمير غليظي به دست بيايد. اين خمير را روي صورتتان بگذاريد و اجازه دهيد تا صبح باقي بماند. صبح با آب ولرم صورت خود را بشوييد.
همچنين مي‌توانيد صورتتان را با آبي که تخم شنبليله در آن جوشانده شده نيز بشوييد يا پوست خود را با روغن شنبليله ماساژ دهيد.

ماسک آلوئه ورا
گياه آلوئه‌ورا حاوي اسيد ماليک است که با تقويت خاصيت کشساني پوست به کاهش چين و چروک‌هاي پوست کمک شاياني مي‌کند. براي اين منظور بايد يک برگ آلوئه‌ورا را از گياه ببريد و ژل آن را خارج کنيد. پوستتان را با ژل آلوئه‌ورا ماساژ دهيد و 15 تا 20 دقيقه صبر کنيد سپس با آب ولرم آن را بشوييد.
همچنين مي‌توانيد يک قاشق چاي‌خوري ژل آلوئه ورا را با محتويات يک کپسول ويتامين E. مخلوط کنيد. پوست صورتتان را با استفاده از اين ترکيب ماساژ دهيد و پس از گذشت 30 دقيقه پوست خود را با آب ولرم بشوييد.

چاي زنجبيل
زنجبيل به علت آنتي اکسيدان‌هاي فراواني که دارد، درماني موثر براي رفع چين و چروک پوست است. علاوه بر آن از تجزيه الاستين که از دلايل اصلي چروک پوست هست نيز جلوگيري مي‌کند.

ماسک ضد چروک موز
دو موز پوست کنده را له کنيد تا به شکل خمير غليظي درآيد. اين خمير را روي پوست صورتتان قرار دهيد و پس از گذشت حداقل 30 دقيقه پوست خود را آب ولرم بشوييد سپس صورتتان را با کمي مرطوب‌کننده ماساژ دهيد. اين ماسک را مي‌توانيد هفته‌اي 2 بار استفاده کنيد.
همچنين مي‌توانيد از مخلوط موز نرم شده و آووکادو همراه با کمي عسل استفاده کنيد. پوست صورتتان را با استفاده از اين ترکيب ماساژ دهيد و پس از گذشت 20 دقيقه پوست خود را بشوييد.
يک موز را با يک قاشق چاي‌خوري آب پرتقال و يک قاشق چايخوري ماست مخلوط کنيد و اين ترکيب را به مدت 15 تا 20 دقيقه روي پوست خود قرار دهيد.

آب‌ليموترش
به آرامي مقدار کمي آب‌ليمو را بر روي پوست صورت ماساژ دهيد و پس از گذشت 5 تا 10 پوست خود را بشوييد. مي‌توانيد روزانه 2 تا سه بار اين کار را انجام دهيد.
همچنين مي‌توانيد يک قاشق چاي‌خوري از ماست، عسل، روغن ويتامين E. و آب ليمو را با هم مخلوط کنيد. اين ترکيب را روي پوست صورتتان قرار دهيد و پس از گذشت 15 تا 20 دقيقه پوست خود را بشوييد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهاي پيام/
خبرگزاري ميزان: انتشار مطالب و اخبار تحليلي ساير رسانه هاي داخلي و خارجي لزوماً به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه اي منتشر مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • برداشت گیاهان دارویی از رویشگاه‌های هرمزگان
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن