Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد زیرساخت ها و امکانات در مرز شلمچه با همکاری دستگاه های اجرایی و با هماهنگی فرمانداری خرمشهر مطلوب بوده و تردد را در این مرز برای زائران اربعین حسینی آسان تر کرده است.
عباس زاده از تردد 250 هزار زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه از ابتدای ماه صفر تا کنون خبر داد و گفت: تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه بدون ویزا امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار عباس زاده با اشاره به نبود ترافیک در 2 مرز شلمچه و چذابه گفت:با حضور نیروهای کمکی پلیس راهنمایی و رانندگی از سایر استان ها امسال شاهد تردد روان زائران در 2 مرز استان خوزستان هستیم و در بعد امنیتی، انتظامی، نظم و انضباط ترافیکی و کنترل و مدیریت جمعیت زائران نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را شاهد هستیم .
وی تصریح کرد:نیروی انتظامی و پلیس راهور استان خوزستان آمادگی دارد که در صورت ازدیاد جمعیت زائران اربعین حسینی در روزهای منتهی به اربعین ، با همکاری نیروهای کمکی یگان ویژه ناجا و سایر نیروهای استان های معین نظم را در 2 مرز شلمچه و چذابه فراهم کند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:خودروها برای حضور در پارکینگ در مرز شلمچه و چذابه در سال های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودند ولی امسال پارکینگ ها در این 2 مرز ساماندهی شده اند و زائران با ایمنی و آرامش خاطر پس از پارک خودروهایشان در پارکینگ عازم عتبات عالیات می شوند.
سردار عباس زاده از استقرار پایگاه های آگهی بخشی در 2 مرز شلمچه و چذابه خبر داد و افزود: نیروی انتظامی با استقرار در این پایگاه ها آموزش پیشگیرانه خواهد داد تا از بروز مشکلات احتمالی در پارکنیگ ها برای زائران جلوگیری شود.
مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق هستند.
مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.
7104/7165
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم:حمیدرضا ترابی** انتشار: محسن بهاروند






به گفته وی تاکنون 250 هزار زائر اربعین با در دست داشتن تمامی مدارک لازم و قانونی اعم از گذرنامه و ویزا از مرز شلمچه به سوی عراق عبور کرده اند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند. 

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند. 

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین