Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@04:24:11 GMT

نویدکیا: شرمنده هواداران هستیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۰۹۸۵

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: افرادی که نمی‌توانند به تیم کمک کنند نباید خیانت هم کنند و به هر قیمتی در تیم بمانند.

به گزارش شریان نیوز،رسول نویدکیا پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پیکان اظهار کرد: باخت بدی بود بازی را که باید 3 هیچ یا 4 هیچ می‌بردیم در وقت‌های اضافه باختیم؛ هرچه تماشاگران بگویند حق دارند چرا که تا به حال تیم‌شان را اینجای جدول ندیده‌اند شرمنده‌ایم و نمی‌دانم باید چه‌کار کنیم شرایط بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که مقصر نتایج ضعیف سپاهان چه کسی است، افزود: مقصر من بازیکن هستم و حتی وقتی دروازه خالی را گل نمی‌کنیم سرمربی یا هیأت مدیره که نمی‌تواند وارد زمین شود و گل بزند هرچند که آن‌ها هم نقش دارند اما نقش بازیکنان بیشتر است.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود نقش جهان برای این تیم خوش یوم نیست، گفت:‌ اعتقادی به این مسئله ندارم سپاهان اولین قهرمانی‌اش را در همین ورزشگاه کسب کرده است، سال قبل هم در نقش جهان بازی‌های خوبی کردیم و پیروزی‌های زیادی آوردیم؛ امیدوارم شانس هم به ما روی آورد تا توپ‌هایمان گل شود.

نویدکیا در خصوص اینکه خلاء بازیکنان بزرگی مانند خلعتبری، عقیلی و نویدکیا در این تیم احساس می‌شود، افزود: حتی زمانی با تمام این بازیکنان هم شرایط بدی داشتیم. همه باید کمک کنند تا اوضاع تیم بهتر شود، حضور چنین بازیکنانی مانند عقیلی و محرم می‌تواند کمک کند اما هر بازیکنی تا یک زمانی می‌تواند کمک کند حالا آن‌ها دیگر خداحافظی کرده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را به داخل زمین برگرداند همه باید با هم فکری اساسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که نمی‌توانند به تیم کمک کنند نباید خیانت هم کنند و به هر قیمتی در تیم بمانند اگر من نمی‌توانم به سپاهان کمک کنم باید بروم. در تمام این سال‌ها همواره جزو مدعیان بوده‌ایم اما سه سال است که شرایط خوبی نداریم شرمنده مردم اصفهان هستم،اگر فکر می‌کردم رفتن من به سپاهان کمک می‌کند می‌رفتم تا اوضاع درست شود اما با شعار علیه بازیکن هم چیزی درست نمی‌شود. هواداران باید حمایت و کمک کنند امروز هم خودشان دیدند که چقدر زحمت کشیدیم و آنها هم حمایت‌های خوبی داشتند ما هم دوست داریم تیم برنده شود تا سرمان را مقابل مردم بالا بگیریم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

به نقل از تسنیم هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901898

دیگر خبرها

  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • پاسخ متفاوت هواداران سپاهان به کری هواداران زن پرسپولیسی؛ رقص! / فیلم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند