Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:راننده کامیونی با ورود به مسیر دوچرخه سواری در منطقه منهتن حداقل 6 نفر را کشت و 15 نفر را نیز مجروح کرد.
به گزارش خرداد به نقل از اسپوتنیک، راننده کامیونی با ورود به مسیر دوچرخه سواری در منطقه منهتن حداقل 6 نفر را کشت و 15 نفر را نیز مجروح کرد.
این حادثه نزدیک ساختمان های تجارت جهانی رخ داد و پلیس در این حادثه کشته و زخمی شدن افراد بسیاری را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




تکمیلی/رسانه های آمریکایی اعلام کردند در پی تیراندازی سه شنبه بعد از ظهر در منهتن نیویورک چندین نفر کشته و زخمی شدند.
پلیس هنوز زخمی شدن فردی در جریان این تیراندازی را تایید نکرده و تنها با انتشار یک توئیت از دستگیری یک مظنون خبر داده است.
سخنگوی پلیس بدون اعلام جزئیات بیشتر در خصوص ماهیت این تیراندازی اعلام کرد که این حادثه در نزدیکی شهرداری نیویورک اتفاق افتاده است.
به گزارش نیویورک پست دست کم شش نفر در این تیراندازی هدف گلوله قرار گرفته و دو تن نیز کشته شده اند. این درحالیست که تلویزیون محلی نیویورک از کشته شدن چهار نفر خبر داده است.
بر اساس گزارش های اولیه تیراندازی در ساعت پانزده به وقت محلی و در جریان تصادف رانندگی میان یک کامیون و چند خودرو دیگر اتفاق افتاد که یکی از رانندگان ناگهان با خروج از خودرو اقدام به تیراندازی کرد.
یک سخنگوی شهرداری نیویورک با اعلام خاتمه یافتن این درگیری تاکید کرد دیگرهیچ تهدید فعالی در محل متوجه شهروندان نیست.
برچسب ها: زیر گرفتن عابران ، کامیون ، نیویورک

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد