Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:09:47 GMT

جشنواره پاییزه ورزش های هوایی در یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۳۶۳۵

این جشنواره در سه زمینه مسافت ، هدف ‌زنی و آکروباسی انجام می‌شود و 2 جاذبه گردشگری سایت اردشیر و حال‌نما از مکان‌های برگزاری این مسابقه است.
جشنواره چهار روز در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و از آنجا که همه ‌چیز بستگی به شرایط جوی منطقه دارد، نمی‌توان ساعت مشخصی برای آن تعیین کرد.
همه ساله در فصل پاییز ورزشکاران این رشته با توجه به شرایط مساعد جوی به شهر جهانی یزد سفر می کنند تا از توانمندی های استان برای آموزش و پرواز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره پاییزه ورزش‌های هوایی یزد به عنوان یک رویداد جذاب تا 12 آبان ماه در کیلومتر هفت جاده یزد به روستای دربید در بخش مرکزی این شهرستان پیگیری می شود.
استان یزد، 2هزار و 270 هکتار بافت تاریخی دارد که یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی به مساحت عرصه 743 هکتار و مساحت حریم پنج هزار هکتار در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
یزد با عناوینی همچون شهر بادگیرها، شهر کار، کاریز و کاهگل، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه ها، شهر قنات ، قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب شناخته می شود.
استان یزد 47 هیات ورزشی دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره پرواز بادبادک ها در ایوانکی
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار