Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: قائم مقام استاندار هرمزگان در اجلاس سراسری نماز گفت: نمایشگاه کشوری آثار فضای مجازی با موضوع نماز همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز با محوریت فضای مجازی در هرمزگان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی رئوفی در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در هرمزگان، با تسلیت ایام اسارت‌آل‌الله و اربعین سید سالار و شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: نماز و امام حسین(ع) از یکدیگر جدا نیستند و مصداق آن اقامه نماز ظهر عاشورا و درخواست فرصت حضرت برای اقامه نماز و قرائت قرآن در عصر تاسوعا از محاصره کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان، تصریح کرد: بیش از 700  نفر از فعالان حوزه نماز کشور در اجلاس سراسری نماز با محوریت فضای مجازی  به میزبانی هرمزگان در شهر بندرعباس شرکت می‌کنند.

 

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اين اجلاس یکی از سران سه قوه کشور در اجلاس سراسری به میزبانی استان شرکت و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

قائم مقام استاندار هرمزگان در اجلاس سراسری نماز با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار فضای مجازی در خصوص نماز همزمان با اجلاس سراسری نماز در هرمزگان، بيان داشت: نمایشگاه آثار نمازی  درحوزه‌های مختلف با محوریت فضای مجازی همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز به مدت یک هفته در استان برپا خواهد بود .

 

وی گفت: در نمایشگاه آثار نمازی، آثار تولیدی و ارسالی از سراسر کشور با محوریت فضای مجازی به دبیرخانه اجلاس در تهران به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و این نمایشگاه، نمایشگاهی کشوری از آثار فضای مجازی در ارتباط با نماز است و به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نمازهرمزگان مربوط نمی‌شود و فعالان هرمزگانی نیز در حوزه نمازآثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال كنند.

 

رئوفی با تاکید بر لزوم پررنگ‌تر شدن تبلیغات و اطلاع‌رسانی اجلاس نماز در فضای عمومی استان هرمزگان، اضافه كرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاس سراسری نماز، ضروری است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی پررنگ‌تری در این خصوص در فضای عمومی استان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران صورت گیرد.

 

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتری اجلاس بسیج کنند و همکاری مستمر و نزدیکی با ستاد برگزاری اجلاس داشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید